يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 12867
مهره ساز:

امکانات تیراندازی باید تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: امکانات تیراندازی قم برای حضور موفق در عرصه رقابت های لیگ و قهرمانی کشور باید تقویت شود.
امکانات تیراندازی باید تقویت شود
به گزارش قم نیوز، حسین مهره ساز اظهار داشت: در قم استعدادهای خوبی در تیراندازی داریم اما وقتی این استعدادها با کمبود امکانات مواجه هستند بالطبع نمی توانیم به خواسته ها و انتظاراتی که در راستای توسعه تیراندازی پیش بینی کرده ایم، دست یابیم.

وی ادامه داد: فعالان رشته‌های تیراندازی در قم توانایی زیادی برای موفقیت در استان و کشور دارند و تیم هایی که ما در چند سال اخیر به رقابت های لیگ باشگاه های کشور اعزام کرده ایم همگی از نفرات بومی و مستعد تیراندازی قم بوده اند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم افزود: تیراندازان قمی در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی بسیار مستعد بوده و می‌تواند به خوبی خود را در کشور مطرح کرده و به عنوان یک قطب به همگان معرفی کنند، بنابراین در این زمینه نیاز به حمایت مسئولان و دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: در اهداف خود برای پیشرفت ورزش تیراندازی در استان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف، برنامه‌مداری را بیش از هر عامل دیگری لحاظ کرده ایم و امیدوارم محدودیت هایی که در سال ۹۱ به خصوص از نظر مالی داشتیم، در سال جدید با آن مواجه نباشیم.

مهره ساز اضافه کرد: با توجه به اهداف تعیین شده و برنامه‌ای مشخص و مدون با رویکردی مورد پسند مردم در راستای پیشرفت ورزش تیراندازی در استان قم و شهرهای تابعه حرکت می‌کنیم و باعث رشد آن می‌شویم تا بار دیگر در عرصه لیگ و قهرمانی کشور بدرخشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای حضور نوجوانان و جوانان به ویژه بانوان در آموزش های این رشته ورزشی تأکید کرد: سعی می کنیم بستری را فراهم آوریم تا این عزیزان بتوانند از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ورزش تیراندازی در حد و توانی که داریم، بهره ببرند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم در ادامه از نزول جایگاه تیراندازی قم از لیگ دسته اول به دسته دوم باشگاه های کشور ابراز تاسف کرد و عنوان داشت: با تقویمی منسجمی که برای سال جدید پیش بینی کرده ایم مطمئنم بار دیگر به لیگ دسته اول تیراندازی کشور برخواهیم گشت.

وی تصریح کرد: بخش تیراندازی بانوان در قم باید فعال‌تر از وضعیت کنونی باشد و برای رشد در این بخش برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم امسال بار دیگر در لیگ تیراندازی بانوان باشگاه های کشور نیز حضور موفقی داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd5j0f.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما