يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 14581
همزمان با نیمه شعبان انجام می شود:

استقرار هفت اکیپ نظارتی دامپزشکی قم در اطراف مسجد جمکران

قم نيوز : قم نیوز: معاون شبکه دامپزشکی شهرستان قم بیان کرد: همزمان با روز نیمه شعبان هفت اکیپ نظارتی سازمان دامپزشکی طراف مسجد مقدس جمکران به صورت آماده باش در می آید.
استقرار هفت اکیپ نظارتی دامپزشکی قم در اطراف مسجد جمکران
به گزارش قم نیوز، سید مهدی سرکشیک ضمن تبریک میلاد صاحب الزمان (عج) عنوان کرد: اداره كل دامپزشكي استان قم به مناسبت فرارسيدن ميلادمنجي عالم بشريت، جهت نظارت ويژه بر مراكز عرضه كننده فرآورده هاي خام با منشآ دامي (قصابي ها ، رستوران ها، كبابي هاو....) نسبت به استقرار اكيپ هاي سيار ويژه در سطح استان، واكيپ ثابت اقدام نموده است.
 
وی افزود: نظارت های سازمان دامپزشکی مستمر بوده ولی در اعیاد شعبانیه به ویژه روز نیمه شعبان 6  اکیپ سیار اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس و یک اکیپ ثابت اطراف مسجد مقدس مستقر شده است.
 
معاون شبکه دامپزشکی شهرستان قم تصریح کرد: فعالیت اکیپ های نظارتی از روز یکشنبه آغاز شده و تا غروب دوشنبه در 2 شیفت کاری ادامه دارد که 4 اکیپ سیار از صبح یکشنبه و دوشنبه تا پایان وقت اداری و شیفت نظارتی عصر با 2 اکیپ سیار از ساعات 5 تا 9 شب ادامه دارد که با توجه به نیاز تمدید می شود.
 
سرکشیک در ادامه اظهار داشت:  یک اکیپ ثابت اطراف مسجد برای نظارت بر ذبح دام ها مستقر است که در مجموع 13 نفر برای جشن نیمه شعبان آماده بکار شده است که اکیپ های مخصوص همراه با كارشناس دامپزشكي دراطراف مسجدمقدس جمكران ومستقر نمودن يك كارشناس دامپزشكي دركشتارگاه جمكران جهت نظارت بر ذبح دام ها و گوشت هاي استحصالي نذري زائرين ومجاورين ، اقدامات خاص به مورد اجرا گذاشته است.
 
وی عنوان کرد: نظارت ها به شکل محسوس بوده و در مرکز شهر، اطراف حرم و مسجد جمکران، مبادی ورودی و تمام مراکز غذایی نظارت و بازرسی ویژه بر فعالیت مراکز فروش و عرضه محصولات خام دامی می شود.
 
معاون شبکه دامپزشکی شهرستان قم در پایان خاطر نشان کرد: زائران و سافران مسجد مقدس جمکران و حرم کریمه اهل بیت در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا موارد غیر بهداشتی مراتب را با شماره تلفن 1512 روابط عمومي اين اداره كل را مطلع فرمايند تا شکایات را به اکیپ های نظارتی منعکس و با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcizwaz.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما