پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : 14672
فرمانده انتظامی قم:

۹۰ درصد کشفیات مواد مخدر قم محموله‌های ترانزیتی است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت:‌ ۹۰ دصد کشفیات مواد مخدر در استان،‌ محموله‌های ترانزیتی از مبدا استان‌های شرقی و جنوبی کشور به سمت مرکز کشور است.
۹۰ درصد کشفیات مواد مخدر قم محموله‌های ترانزیتی است
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی فرماندهی انتظامی استان قم، درباره امحای بیش از یک تن مواد مخدر با اشاره به کشفیات مواد مخدر استان اظهار کرد: سالیانه پنج تن مواد مخدر در قم کشف می‌شود که نود درصد کشفیات،‌ محموله‌های ترانزیتی از مبدا استان‌های شرقی و جنوبی کشور به سمت مرکز کشور است که در تور نیروی انتظامی استان گرفتار شده اند. 

وی ادامه داد:‌ ده درصد کشفیات استان از توزیع کنندگان خرده است که با با توجه پایش و فعالیت‌های اطلاعاتی پلیس کشف می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به برنامه امحای مواد مخدر اظهار کرد:‌ امروز روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است و در قم همزمان با سراسر کشور بیش از یک تن و صد کیلوگرم مواد مخدر غیرقابل مصرف درمانی، امحا شد.

سردار مجتبایی فعالیت‌های نیروی انتظامی استان قم را در راستای به حداقل رساندن میزان توزیع و مصرف مواد مخدر دانست و افزود: پلیس با همکاری ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در بخش مقابله از تمام امکانات و ظرفیت‌هایش استفاده می‌کند و در سال‌های اخیر به این کیفیت عمل کرده است.

فرماندهی انتظامی استان قم عملکرد دستگاه‌های استان را در زمینه مقابل خوب دانست و افزود:‌ تلاش‌ها در استان از سوی پلیس و سایر دستگاه‌ها به نسبت سایر استان‌ها قابل قبول است و این فعالیت‌ها در بحث مقابله گسترش پیدا می‌کند تا قاچاقچیان به دام بیفتند و معتادین نیز از مصرف مواد مخدر دور شوند.

مجتبایی با اشاره به جهت گیری در بحث مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت:‌ جهت گیری اصلی برخورد با قاچاقچیان اصلی مواد مخدر است که نود درصد مواد کشف شده از آنها است و باید با جدیت با آنها برخورد شود.

فرماندهی انتظامی استان قم بحث معتادین تابلو را از نگرانی‌های به حق مردم دانست و افزود:‌ پلیس برای بحث معتادین تابلو برنامه دارد و آنها را  با کارهای اطلاعاتی و گزارش‌های مردمی شناسایی دستگیر می‌کنند.

وی افزود:‌ در ماه بیش از 200 از معتادین تابلو را در سطح استان قم  دستگیر می‌کنیم و تحویل مراکز درمانی و دستگاه قضایی برای درمان و برخورد قضایی می‌شوند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcj8mev.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما