پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 14693
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم:

عضویت نزدیک به 450 نفر در کتابخانه پستی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از عضویت نزدیک به 450 نفر در کتابخانه پستی این استان خبر داد.
عضویت نزدیک به 450 نفر در کتابخانه پستی قم
به گزارش قم نیوز، محمد مخلصی با اشاره به فعالیت 9 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان همراه با یک کتابخانه پستی و یک کتابخانه سیار بیان کرد: فعالیت های کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل بخش های مختلف از قبیل نقاشی، خوشنویسی، سفال گری، انیمیشن، شعر و داستان، قصه گویی، بازی و سرگرمی، سرود است.
 
وی ادامه داد: همچنین فعالیت های فرهنگی کانون ها شامل 32 فعالیت از قبیل معرفی کتاب، معرفی شخصیت ها، معرفی ایام و وقایع و شعرخوانی می شود.
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: کارگاه های شهریه ای فعال نیز وجود دارد که از کودکان چهار سال به بالا ثبت نام می کند و به صورت تخصصی فعالیت می کنند.
 
وی بیان کرد: کتابخانه پستی مدارس با روستاها و شهرهای استان ارتباط برقرار می کنند به صورت دوره ای برای دانش آموزان کتاب هایی به امانت فرستاده می شود.
 
مخلصی گفت: نزدیک به 450 نفر اعضای کتابخانه پستی هستند که در این طرح کتابهایی به امانت به صورت دوره ای به آدرس دانش آموزان فرستاده می شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc1eqs.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما