يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 14763
با پایان قرار داد یکساله:

جدایی حسن زاده از صبا قطعی شد

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان و دارنده عنوان آقای گلی مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در لیگ جدید برای صبای قم بازی نخواهد کرد.
جدایی حسن زاده از صبا قطعی شد
 به گزارش قم نیوز، علی اصغر حسن زاده بازیکن همیشه ثابت ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی، جهانی، بین المللی و آسیایی است و سابقه بازی در تیم‌های مختلف لیگ برتری را در کارنامه فوتسال خود دارد.
 
حسن زاده که فوتسال را از سال‌های آغازین دهه 1380 از تیم هلال احمر قم آغاز کرد و سپس به عنوان جوان‌ترین فوتسالیست در سال 1383 به تیم فوتسال ارم کیش قم پیوست، به غیر از ارم کیش در تیم‌های فولاد ماهان سپاهان اصفهان و صبای قم نیز بازی کرده است.
 
این فوتسالیست مطرح و سرشناس در سال‌های حضور خود در تیم فوتسال ارم کیش قم در فصل‌های ششم و دهم همراه با این تیم در کنار چهره‌های مطرحی همچون وحید شمسایی، مصطفی نظری، مجید لطیفی و چند ملی پوش نامدار دیگر بازی کرد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
 
بهترین عنوانی که این بازیکن در سال‌های حضور خود در تیم ارم کیش قم کسب کرد همان دو عنوان نایب قهرمانی سال‌های 84 و 87 بود و بعد از آن به تیم مطرح فولاد ماهان سپاهان اصفهان منتقل شد و با این تیم چند قهرمانی در لیگ برتر کشور و همچنین باشگاه‌های آسیا را به دست آورد.
 
حسن زاده که فوتسالیست مورد علاقه قمی‌ها به شمار می‌رود بعد از انحلال تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان در سال 1391، بار دیگر به قم بازگشت و این بار پیراهن راه راه سفید و مشکی صبای قم را در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بر تن کرد.
 
چهره شاخص سال‌های اخیر فوتسال قم در سطح ملی و بین المللی، در فصل 1391 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیراهن شماره هفت تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر به میدان رفت و با این تیم تا آستانه قهرمانی لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران نیز جلو رفت.
 
با این حال لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های کشور با نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم همراه بود و حسن زاده که طعم قهرمانی لیگ برتر با فولاد ماهان اصفهان را پیش از این چشیده بود نتوانست با صبا این عنوان ارزشمند را تکرار کند.
 
این بازیکن که در 23 بازی از 24 مسابقه چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با بازوبند کاپیتانی تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر ایران به میدان رفت در نهایت با زدن 31 گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را نیز از آن خود کرد و بدین ترتیب از صبا جدا شد.
 
حسن زاده هم اکنون در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا در کشور کره جنوبی به سر می برد و حدس و گمان‌ها در خصوص اینکه این بازیکن به فلان تیم برود این روزها در فوتسال قم متفاوت است اما به نظر می‌رسد هدف اصلی حسن زاده بازی در یکی از تیم‌های خارجی است که با بازگشت وی از بازی‌های سالنی آسیا این موضوع مشخص می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcae0n6.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما