دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 14816
طي سه ماهه ابتدايي سال:

کاهش 19 درصدي تلفات درون شهري قم

قم نيوز : قم نیوز: سرهنگ "کرم الله حسيني" رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان قم از کاهش 19 درصدي تلفات درون شهري طي سه ماهه ابتدايي سال در استان خبر داد.
سردار کرم الله حسینی
سردار کرم الله حسینی
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري با اشاره به عملکرد پليس راهور در سه ماهه ابتدايي سال جاري در استان ، اظهارداشت: کاهش 37 درصدي تصادفات خسارتي و 19 درصدي تصادفات فوتي، حکايت از تلاش شبانه روزي اين مجموعه دارد. 
 
وي با بيان اينکه برخورد با رانندگان متخلف و روان سازي ترافيک تا حد زيادي سبب کاهش تصادفات بوده است ادامه داد: در گذشته حضور پليس بيشتر محسوس بود اما در سال هاي اخير علاوه بر حضور پررنگ پليس در سطح شهر رصد دوربين هاي موجود در استان نيز پليس راهور را در اجراي اين ماموريت خطير همراهي مي کند. 

اين مقام مسئول با اشاره به کاهش 4 درصدي تصادفات جرحي در سه ماهه اول سال جاري گفت: طي اين مدت مجموع تصادفات با کاهش هفت درصدي روبرو بوده است. 

سرهنگ " حسيني" افزود: پليس راهور استان علاوه بر برخورد با خودروهاي توليدکننده آلودگي صوتي با هرگونه تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت غيرمجاز و انحراف به چپ برابر قانون برخورد مي کند. 

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان قم در خاتمه علت کاهش تصادفات و تلفات استان قم را همکاري هاي مطلوب مردم با پليس عنوان کرد. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjmoev.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما