دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 14823
به همت بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس:

انتشار 10 عنوان کتاب با حمایت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قم در سال 91

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از انتشار 10 عنوان کتاب با حمایت این مرکز در سال گذشته خبر داد.
انتشار 10 عنوان کتاب با حمایت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قم در سال 91
به گزارش قم نیوز، علیرضا اشعری اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در سال جدید پنج جلد کتاب جدید دارد که یکی از این آثار در چهار جلد با عنوان " برای همکلاسی" است.
 
وی ادامه داد: این مجموعه چهارجلدی شامل برگزیده ای از وصیت نامه شهدای دانش آموز قم است که با تلاش علیرضا صداقت گردآوری شده و توسط انتشارات  هما با حمایت بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس چاپ شده است.
 
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: اثر دیگر کتابی با عنوان " 30 پرسش و 30 پاسخ" است که موضوع آن پیرامون دفاع مقدس  و نویسنده این کتاب هم آقای مهدی هاشمی است، این کتاب به بررسی پرسش ها و ابهامات پیرامون دفاع مقدس است.
 
اشعری با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس  با حمایت از سایر انتشارات ها در این عرصه فعالیت می کند و سال گذشته نیز قریب به 10 عنوان کتاب با حمایت این بنیاد چاپ شد، گفت: برخی از مشکلات کنونی در زمینه چاپ و نشر در این مرکز نیز وجود دارد و تا حدی مربوط به بودجه می شود و ما تلاش داریم تا کتاب های در دست چاپ نیز منتشر شود.
 
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در زمینه یکی از آثار چاپ شده با حمایت این بنیاد گفت: مجموعه خاطرات یکی از آزادگان استان قم با عنوان «عشق در قفس» است و اثر دیگر نیز با عنوان «هنوز نام تو گمنامی» شامل مجموعه آثار شعرای استان قم در زمینه دفاع مقدس بوده که از سوی سید مهدی حسینی تدوین شده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchx6nz.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما