سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 14833
رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان قم گفت:

قم به 100 هتل آبرومند نیاز دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان قم گفت: استان قم شاهراه مواصلاتی است و باید حداقل 100 هتل و مجتمع‌ تجاری و رفاهی در این استان ساخته شود.
قم به 100 هتل آبرومند نیاز دارد
به گزارش قم نیوز، مجتبی بیگدلی در جشنواره برترین های صنعت ساختمان سازی که ظهر دوشنبه با حضور جمعی از صنعتگران ساختمان سازی در سالن وتوس قم برگزار شد، با اشاره به این که کشور ایران جزو 10 کشور باستانی و تاریخی است، اظهار داشت: نهادهایی که مستقیما با حوزه ساختمان سازی فعالیت دارند، باید با مشوق‌ها و تشویق‌هایی و در یک بستر روشن و با سرمایه گذاری‌های لازم در جهت ساخت هتل‌های آبرومند فعالیت کنند، نیاز است حداقل 100 هتل و مجتمع های تجاری و رفاهی آبرومند در قم ساخته شود.
 
وی با اشاره به حضور زائران میلیونی در حرم کریمه اهل بیت(ع) ادامه داد: قم شاهراه مواصلاتی است و باید با کمک مسئولان مربوطه بخش خصوصی در ساخت این ساختمان‌ها یاری شود.
 
رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان قم عنوان کرد: امروز دیگر زمان کارمند سالاری در دستگاه‌های اداری کشور گذشته و کارآفرین سالاری و کسانی که در خط مقدم ایجاد کار و شغل فعالیت می‌کنند، باید در کشور حکومت کنند و همچنین باید مسئولی در کشور در مقام مدیریت باشد که آمار و ارقام را بتواند بشناسد تا فاجعه‌های بزرگی همچون فاجعه سه هزار میلیاردی رخ ندهد.
 
وی با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام(ص) دست کارگر را می‌بوسید، بیان کرد: باید از خدمات دولت نهم و دهم تقدیر کرد و از پایه گذار 6 میلیون واحد مسکن مهر و از کسی که کار می‌کند، تشکر کرد.
 
70 درصد اشتغال در صنعت ساختمان سازی است
 
بیگدلی عنوان کرد: صنعت ساختمان سازی بسیار زیاد در کشور فعالیت دارد به طوری که 70 درصد اشتغال در این حوزه قرار دارد و با ایجاد امنیت و گستره اقتصاد و سرمایه گذاری، آفرینان احساس امنیت می‌کنند.
 
رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان قم با بیان این که دهه اول انقلاب سه و هفت دهم رشد جمعیت داشته‌ایم؛ ابراز کرد: از سال 85 تاکنون سالانه یک میلیون ازدواج صورت گرفته و لازم است وام ازدواج جوانان در حد تامین مسکن آنان بوده و باید وام های آنها پاسخگوی تامین مسکن آنان باشد.
 
در این مراسم رئیس هیت مدیره جشنواره برترین های صنعت ساختمان سازی در سخنانی اظهار کرد: جشنواره برترین های صنعت ساختمان سازی از سوی دبیرخانه دائمی برترین های استان قم برگزار می شود و سال گذشته اولین جشنواره به صورت عمومی و با عنوان برترین های صنعت برگزار شد.
 
میثم اشعریین بیان کرد: تقدیر شوندگان در این جشنواره از بین شرکت کنندگان آن صورت می گیرند و همچنین جشنواره تقدیر از برترین ها 2 سالانه به صورت تخصصی برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان از نهادها و ارگان هایی که برای برگزاری این جشنواره تلاش کردند؛ تقدیر کرد.
 
همچنین در این مراسم دبیر جشنواره برترین های صنعت ساختمان سازی در سخنان کوتاهی اظهار کرد: این جشنواره با هدف تبدیل اهرم ها تنبیهی به تشویقی برگزار می شود و سیستم های نوین مدیریتی از جمله شاخصه ها برای انتخاب برترین ها است.
 
محسن حیدری ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره این است صنعتگرانی که خدمات با کیفیت بهتری به مشتریان ارائه می‌دهند و مشتریان نیز از خدمات آنها رضایت دارند، معرفی و تقدیر شوند.
 
وی یادآور شد: خط قرمز واحدهای صنعتی صرفا زدن برچسب های قیمت و گران فروشی نیست؛ بلکه تشویق افرادی است که حقوق مشتری را رعایت می کنند و باید تقدیر شوند.
 
در ابتدای این مراسم سمینار تخصصی "ساخت بر اساس علوم انسانی" توسط پژمان وهاب کاشی برگزار شد.
 
در پایان این مراسم نیز 25 شرکت فعال در حوزه صنعت ساختمان سازی با اعطا تندیس تجلیل شدند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcipvaz.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما