سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 14851
طی 24 ساعت گذشته:

کارخانه قیر در قم طعمه حریق شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از حریق کارخانه قیر واقع در شهرک شکوهیه قم خبر داد.
کارخانه قیر در قم طعمه حریق شد
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به انجام 13 عملیات طی 24 ساعت گذشته بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته 2 مورد ایمن سازی انجام شد که شامل نشت گاز خودرو و بازگشایی درب خودرو می شود.
 
وی گفت: طی 24 ساعت گذشته چهار مورد عملیات نجات انجام شد که شامل 2 مورد گیر کردن در آسانسور، یک مورد رها سازی گربه و یک مورد گیر کردن دست دختر بچه بین چرخ بود.
 
وی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته هفت مورد حریق به وقوع پیوست که شام سه حریق ضایعات، یک حریق موتورسیکلت و یک حریق سیلندر گاز می شود.
 
اطفا حریق چاپخانه بیش از 2 ساعت به طول انجامید
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم ادامه داد: چاپخانه ای واقع در بلوار خلیج فارس طعمه حریق شد که با اعلام حریق در ساعت چهار و 51 دقیقه بامداد چهار دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی اضافه کرد: طی انجام 2 ساعت و نیم عملیات، حریق چاپخانه اطفا شد و آتش نشانان از ایستگاه چهار و 12 درگیر این عملیات بودند.
 
وی بیان کرد: کارخانه ایزوگام واقع در شهرک شکوهیه طعمه حریق شد که با درخواست آتش نشانی شهرک شکوهیه از فرماندهی آتش نشانی قم جهت اعزام واحدهای کمکی جهت اطفا حریق کارخانه ایزوگام سه دستگاه خودرو از ایستگاه 2 آتش نشانی به شهرک شکوهیه اعزام شدند که به علت انفجار مخزن قیر و پرتاب قیر به فاصله 300 متری عملیات اطفا به سختی انجام شد و مخزن خاموشی و مخازن مجاور به وسیله عملیات پاشش آب بر روی مخازن مجاور از انفجار ثانویه جلوگیری شد.
 
جعفری ادامه داد: به علت جاری شدن قیر در کف لوله های مورد استفاده برای اطفا حریق این لوله ها از بین رفته و کارآیی خود را از دست داد.
 
وی گفت: آزمون آتش نشانی جمعه 14 تیرماه در دانشگاه آزاد واحد پردیسان برگزار می شود و داوطلبان از روز چهارشنبه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcizvaz.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما