سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 14854
طی بازرسی ها کشف شد:

توقیف بیش از 11 تن انواع سوسیس و کالباس غیر بهداشتی

قم نيوز : قم نیوز: بیش از 11تن انواع سوسیس و کالباس غیر بهداشتی در قم کشف و توقیف شد.
توقیف بیش از 11 تن انواع سوسیس و کالباس غیر بهداشتی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بازرسی مستمر کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی این دانشگاه از واحدهای تولیدی مواد غذائی استان گفت: این کارشناسان در بازدید از یک واحد تولید کننده فرآورده های گوشتی بیش از 11 تن انواع سوسیس و کالباس و مواد اولیه غیر بهداشتی را کشف کردند.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه این میزان سوسیس و کالباس و مواد اولیه غیر بهداشتی بلافاصله توقیف و معدوم شد افزود: در همین زمینه پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی گفت: کارشناسان مدیریت نظارت برمواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی قم با شماره 6706444 آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و همچنین پاسخگویی به سوالات شهروندان و مسافران درخصوص مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به صورت شبانه روزی هستند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و اداره امور دارو و مواد اعتیاد آور آماده راهنمایی شهروندان و مسافران در خصوص سوالات مربوط پیرامون هریک از این حوزه ها هستند اظهار داشت: شهروندان و مسافران می توانند هرگونه سوال، انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت در زمینه دارویی را در هر ساعتی از شبانه روز با شماره 6706443 در میان بگذارند و مشاوره های لازم را از کارشناسان مربوطه اخذ نمایند.

دکتر احمد زاده خاطرنشان کرد: شماره پیغام گیر 6162644 نیز به صورت شبانه روزی جهت طرح شکایات، انتقادات و پیشنهادات عموم همشهریان و زائران و مسافران  پیش بینی شده است. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbawb8.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما