چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 14871
شهردار منطقه 6:

مشارکت شهرداری منطقه 6 در تکمیل بلوار پیامبر اعظم(ص)

قم نيوز : قم نیوز: شهرداری منطقه 6 همگام با مناطق هشتگانه مدیریت شهری قم در بهینه سازی و تکمیل بخشی از مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) نقش بسزایی ایفا کرد.
مشارکت شهرداری منطقه 6 در تکمیل بلوار پیامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،  ابوالفضل رسولی شهردار منطقه 6 با اشاره به مشارکت این منطقه در تکمیل پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: زیر سازی، روسازی و آسفالت 10 هزار متر مربع از مسیر این بلوار توسط شهرداری منطقه 6 انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیّت پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) زیر سازی بخش آسفالت شده توسط منطقه 6، در سه لایه و روسازی آن در 2 لایه انجام شده است.

رسولی بیان داشت: خاک برداری قریب به 100 هزار متر مکعب جهت تسطیح، پاکسازی و آماده سازی مسیرهای کندروی بلوار پیامبر اعظم(ص) از دیگر فعالیت هایی بود که توسط شهرداری این منطقه صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جدول گذاری 2 هزار متر مربع از مسیر بلوار، پاکسازی 600 متر از اطراف بلوار از نخاله و انتقال خاک نباتی جهت استفاده در ایجاد فضای سبز نیز از جمله فعالیت های منطقه 6 در پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) بود. 

رسولی با اشاره به این که بلوار پیامبر اعظم(ص) 7 کیلومتر طول دارد، عنوان داشت: محل فعالیت عمرانی منطقه 6 در مسیر این بلوار حدفاصل کیلومتر 3 تا 4 بود که با توجه به وجود خط ریل آهن در این ناحیه و جمع آوری آن در آخرین لحظه، شهرداری این منطقه از تمام ظرفیت خود جهت اجرای قسمت باقی مانده بهره گرفت.  

خاطرنشان می شود این بلوار در روز پنجشنبه14تیرماه سال جاری با حضور دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کشور در شهر مقدس قم به صورت رسمی افتتاح می شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdca6an6.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما