چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 14880
مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی قم:

۱۳۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در قم برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات استان قم گفت: ۱۳۰ ایستگاه اوقات فراغت از سوی سازمان تبلیغات در طول ایام تابستان در شهر قم برپا شده است.
سازمان تبلیغات اسلامی
سازمان تبلیغات اسلامی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مراد حیدری کارشناس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات استان قم، با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات برای اوقات فراغت دانش آموزان اظهارکرد: 130 پایگاه اوقات فراغت برپا شده که 44 پایگاه آن مربوط به هسته فرهنگی جوان و مابقی بوستان‌های معرفت است که در هیآت، مساجد و تکیه‌ها قرار دارد.
 
وی ادامه داد: سه هزار نفر در این طرح شرکت می‌کنند که دختران در 15 پایگاه اوقات فراغت سازمان تبلیغات حضور دارند.
 
وی اضافه کرد: برنامه‌های طرح اوقات فراغت پیرامون مباحث قرآنی، عقیدتی، عفاف و حجاب، اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که در حاشیه آن برنامه‌های همچون مسابقات مقاله نویسی، اردو‌های تفریحی و استخر برگزار می‌شود.
 
حیدری زمان برگزاری طرح اوقات فراغت را دو ماه دانست و افزود: این طرح از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا انتهای مرداد ماه ادامه دارد و 75روحانی اعم از مبلغ و مبلغه در این طرح مشارکت دارند و اساتید دوره‌های آموزشی لازم را می‌گذرانند.
 
وی ادامه داد: نوجوانان از سنین 9 تا 14 سال در بوستان‌های معرفت و جوانان از سنین 15 تا 25 سال در هسته فرهنگی جوان شرکت کرده و براساس کتاب‌های ره توشه تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی به آنان آموزش داده می‌شود.
 
کارشناس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات استان قم با اشاره به رایگان بودن کلاس‌های اوقات فراغت گفت: کلاس‌های طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات رایگان است و هیچ هزینه ای از شرکت کنندگان دریافت نمی شود.
 
وی اضافه کرد: 25 پایگاه اوقات فراغت در بخش‌های قم برپا شده و مابقی در شهر قم است.
 
حیدری با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه رمضان طرح اوقات فراغت اظهارکرد: در طرح اوقافت فراغت به برنامه‌های قرآنی در طول ماه رمضان توجه بیشتری می شود و برنامه‌های روخوانی و جزء خوانی برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcawan6.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما