پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 1490

اولین پارکومتر هوشمند شهر قم مورد بهره برداری قرار گرفت

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی اولین پارکومتر هوشمند شهر قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
اولین پارکومتر هوشمند شهر قم مورد بهره برداری قرار گرفت
به گزارش قم نیوز، طی مراسمی که قبل از ظهر پنج شنبه در سالن هتل خورشید قم برگزار شد، از اولین پارکومتر هوشمند شهر قم به عنوان پایلوت اجرای این طرح در کشور با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مسئولان استان رونمایی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در این مراسم با اشاره به اهمیت استفاده از دانش و تکونولوژی نوین در سیستم‌های مدیریتی به خصوص مدیریت شهری اظهار داشت: یکی از راه‌های فائق آمدن بر مشکلات در بحث مدیریت شهری استفاده از سیستم‌های آی تی است و شهردار قم نیز بر این امر تأکید زیادی دارد.

مسیح الله معصومی در ادامه به منشأ خدمات استفاده از فناوری روز در سیستم‌های حمل و نقل شهری اشاره و تصریح کرد: به همین دلیل معاونت حمل و نقل شهرداری قم در راه اندازی از سیستم‌های آی تی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری قم اهتمام ویژه‌ای داشته است و امروز نیز شاهد افتتاح اولین پارکومتر هوشمند در این شهر هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر اقدامات در جهت بهره گیری از فناوری آی تی در حوزه حمل و نقل شهر قم اشاره کرد و بیان داشت: یکی از این اقدامات استفاده از کارت هوشمند الکترونیکی است که همه سیستم‌های حمل و نقل شهری از جمله مترو، منوریل، و حتی پارکینگ های شهرداری را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد.

معصومی یادآور شد: طراحی این سیستم انجام شده است و کار در حال طی مراحل پایانی است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.1dyiw6djxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما