چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 2154
معصومی تأکید کرد:

منوریل سیمای شهری قم را متحول می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم منوریل قم را از بزرگترین پروژه‌های عمرانی کشور عنوان کرد که موجب تحولی عظیم در سیمای شهر قم خواهد شد.
منوریل سیمای شهری قم را متحول می‌کند
به گزارش قم نیوز، مسیح الله معصومی همراه با مدیرعامل سازمان قطار شهری، پیمانکاران و مشاوران از طرح ملی منوریل قم بازدید کرد و در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اجرای بیش از ۵۰ درصد از حجم عملیات اجرایی فاز اول پروژه اظهار داشت: با اجرای پروژه بزرگ منوریل سیمای شهری قم متحول خواهد شد.

وی افزود: این پروژه از طرح‌های بسیار مهم استانی و از پروژه‌های منحصر به فرد در سطح کشور است و از نظر اعتبارات جزو بزرگترین پروژه‌ها است که باید با دقت و ظرافت خاصی دنبال شود.

معاون شهردار قم در ادامه با بیان اینکه برای اولین بار در کشور اقدام به ساخت ستون‌ها، سر ستونها و تیرهای مربوط به منوریل شده است اظهار داشت: این افتخاری بزرگ برای شهر مقدس قم است که پروژه‌ای با این عظمت و بزرگی با سرعتی مناسب در حال پیشرفت است.

پروژه‌های ریلی راهکار مناسب برای کاهش ترافیک در قم
وی پروژه‌های ریلی را یکی از بهترین راهکارها برای کاهش معضل ترافیک در هسته مرکزی شهر قم دانست و افزود: باید مراحل ساخت و اجرای شبکه های ریلی در شهر مقدس قم سرعت بیشتری بگیرد که این امر جز با تعامل بیشتر در مجموعه حمل و نقل و سازمان قطار شهری میسر نخواهد بود.

معصومی افزود: این مهم می‌طلبد مجموعه‌های دست اندرکار با دوری از حواشی موجود تمام توان خود را بر روی اجرای پروژه بگذارند و مشکلات موجود در مسیر طرح را با تمرکز بیشتر و با همکاری و تمام توان برطرف نمایند.

گفتنی است معصومی به همراه مشاورین و پیمانکاران پروژه از کارگاه‌های عملیاتی، تجهیزات و روند اجرای پروژه در کارگاه‌های نواب، امیرکبیر و کوه سفید، کمپ اداری و نیز سازمان قطار شهری قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای عملیات این پروژه قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.k0x2yt0foa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما