شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 14949
سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم:

فوتسالیست‌های امید قم آماده قهرمانی در مسابقات نوجوانان کشور هستند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم از آمادگی بازیکنان این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور خبر داد.
فوتسال قم
فوتسال قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاسمی اظهار داشت: تمرینات تیم ما با توجه به اینکه از قبل به ما اعلام کرده بودند بازی ها از تیر ماه شروع می شود، از فروردین امسال با حضور جدی و مستمر بازیکنان در تمرینات و اردوهای آماده سازی تیم آغاز شده است.
 
وی ادامه داد: البته این اتفاق را ایجاد یک فرصت مغتنم برای کسب موفقیت در مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور می دانیم زیرا موقعیت و زمان مناسبی برای تقویت تیم، هماهنگی بازیکنان و انجام بازی های تدارکاتی داشتیم و کاملا مهیای رقابت با حریفان هستیم.
 
سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم با بیان اینکه این تیم با ترکیبی از بهترین های حال حاضر فوتسال قم آماده رقابت با حریفان می شود، یاد آور شد: تمرینات تیم ما به خوبی در حال برگزاری است و بازی های تدارکاتی نیز بر هماهنگی تیم ما افزوده است.
 
وی در ادامه به بازی دوستانه و تدارکاتی این تیم با تیم ملی فوتسال دانش آموزان کشورمان اشاره کرد و عنوان داشت: تیم فوتسال اميد ماهان تنديس در راه کسب آمادگی حضور در بازی های آتی خود، مقابل تيم ملي دانش آموزي نمایش بسیار خوبی داشت.
 
قاسمی با بیان اینکه  تيم اميد ماهان تنديس قم در رده سني نوجوانان در ديداري تدارکاتي تيم ملي دانش آموزي را شکست داد، یاد آور شد: اين ديدار دوستانه در حالي در تالار هندبال تهران برگزار شد که بازي شامل سه وقت 20 دقيقه اي بود.
 
وی عنوان داشت: در وقت نخست تيم اميد ماهان تنديس با گل صالح هنربخش پيروز از زمين خارج شد اما در وقت دوم این مسابقه سيد حسين رضوي بازيکن قمي تيم ملي فوتسال دانش آموزي گلزني کرد تا بازي در پايان دو 20 دقيقه با تساوي يک بر يک به پايان برسد.
 
سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم بیان کرد: در وقت سوم اين ديدار جذاب و تماشایی بازيکنان اميد ماهان تنديس تيم برتر ميدان بودند که با زدن سه گل در اين وقت مزد برتري خود را گرفتند و در پايان با پيروزي چهار بر یک حريف تدارکاتي خود را مغلوب کردند.
 
وی در پایان با بیان اینکه تیمش کاملا آماده رویارویی با حریف خود است، اظهار داشت: نکته جالب اين ديدار حضور سيد حسين رضوي بازيکن تيم اميد ماهان  تنديس  در تيم ملي دانش آموزي زير 16 سال بود که توانست گلزنی و بازی خوبی ارائه کند، ضمن اینکه بازی های ما در فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور از شهریور ماه آغاز می شود.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcgyy9q.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما