دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : 14989
طی یک ماه گذشته صورت گرفت:

انجام 100 عمل جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمان تامین اجتماعی قم با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) بهترین بیمارستان کشور است، گفت: طی یک ماه گذشته قریب به 100 عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.
انجام 100 عمل جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) قم
 به گزارش قم نیوز، داوود علی محمدی در مراسم بهره برداری از فاز یک بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) قم که ظهر یکشنبه در سالن همایش های این بیمارستان برگزار شد، اظهار داشت: استان قم از نظر استراتژیک استانی بسیار مهم است چرا که نه تنها از بعد سیاسی، بلکه در ابعاد عقیدتی  و جغرافیایی نیز تعین کننده است.
 
وی ادامه داد: طی هفت یا هشت سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در این استان افتاده است  و قدم های بلندی برداشته شد که از جمله آن ها می توان به احداث بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) و کسب عناوین اول دانشگاه علوم پزشکی در مسائل مختلف اشاره کرد.
 
علی محمدی افزود: بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع)  از نظر ما بهترین بیمارستان تامین اجتماعی کشور است که البته رئیس جمهوری نیز در مراسم افتتاح رسمی این بیمارستان این گفته مارا قبول داشتند.
 
وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) 172 بیمار بستری شدند و 100 عمل جراحی نیز انجام گرفته است، گفت: به حول قوه الهی تا امروز توانستیم 60 درصد از تجهیزات بیمارستان را تهیه کنیم و در این عرصه استانداری و اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی قم نیز بسیار همراهی کردند.
 
علی محمدی تاکید کرد: از جمله بخش های این بیمارستان که هم اکنون امکان خدمت رسانی به مردم عزیز را دارد می توان به بخش های بستری زنان و بستری مردان، بخش داخلی، مراقبت های ویژه، اورژانس و داروخانه اشاره کرد.
 
وی همچنین افزود: هم اکنون از 6 اتاق عمل این بیمارستان عملا 2 اتاق عمل در حال فعالیت است و طی روزهای آینده بخش آی سی یو نیز به این چرخه درمانی در کنار بخش سی سی یو اضافه می شود.
 
علی محمدی با بیان اینکه بخش زنان و زایمان نیز طی 2 ماه آینده تجهیز می شود، گفت: این پروژه این بیمارستان پنج فاز دارد که چنانچه براساس دستورات ریاست محترم جمهوری مسائل پیش برود می توانیم قول بدهیم که چهار فاز دیگر تا پنج ماه آینده به بهره برداری برسد اما اگر مسائل براساس آنچه رئیس جمهور محترم تاکید داشتند پیش نرود شاید این پروسه سه سال نیز طول بکشد.
 
وی در پایات تصریح کرد: خوشبختانه در سازمان تامین اجتماعی دو مزیت شامل حال ما می شود که اولی کمک به مردم محروم جامعه و مزیت دیگر انجام خدمات درمانی و سلامتی است.
گفتنی است عملیات احداث بیمارستان امام رضا (ع) قم از سال 1386 در زميني به مساحت 85 هزار متر مربع و به مساحت 5914 متر در مجموع 6 طبقه شامل زيرزمين، طبقه همكف و 4 طبقه فوقاني احداث شده و در مجموع 22 هزار و 110 متر مربع مساحت آغاز شد.
 
بيمارستان امام رضا(ع) قم كه تحت نظر سازمان تأمين اجتماعي است در كيلومتر 4 جاده قم - اراك احداث شده و براي تكميل فاز اول آن 400 ميليارد ريال هزينه صرف شده است.
 
اين بيمارستان داراي بخش‌هاي جنرال تخصصي شامل بخش‌هاي كودكان و نوزادان داخلي، جراحي عمومي زنان و دندانپزشكي در كنار بخش‌هاي تخصصي قلب و ارتوپدي شامل بخش‌هاي ويژه سي‌سي‌يو، آي‌سي‌يو و ان‌آي‌سي‌يو به همراه 9 اتاق عمل است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaoon6.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

زلفی
سلام عصب کشی دندان هم دارد یا جراحی لثه؟
صفرزاده
بیمارستان بسیار بزرگ و تمیزو مجهزی است،واقعا جای تقدیرو تشکر دارد،
فاطمه
سلام آیا عمل مجرای اشک هم انجام میشه؟