چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 15065
با حضور پيريايي استاندار قم:

فعالان نیروی انتظامی در انتخابات و نیمه شعبان تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: فعالان انتظامي امر انتخابات و نيمه شعبان در قم تجليل شدند در مراسمي با حضور پيريايي استاندار قم ، فعالان انتظامي در امر برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و نيمه شعبان قم تجليل شدند.
نیروی انتظامی قم
نیروی انتظامی قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روبط عمومي استانداري قم، كرم رضا پيريايي در اين مراسم كه با حضور جمعي از مسولان و در تالار شهيد آويني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار شد، طي سخناني ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان و تقدير از زحمات شبانه روزي مجموعه انتظامي استان در كمك به تامين و برقراري نظم و امنيت دو رويداد مهم انتخابات و نيمه شعبان اظهار داشت: تقدير به معناي اندازه گيري قدر خدمات و تلاش ها، فرايندي است كه از برنامه ريزي شروع و پس از اجرا و نظارت به تقدير ختم مي شود.

وي با بيان اين كه كارهاي بزرگي در استان قم در حال انجام است، گفت: حجم و گستردگي و اهميت مجموعه فعاليت هاي فعلي قم، متفاوت از بقيه مناطق كشور است.

استاندار قم به ظرفيت زايي در بخش هاي گوناگون استان اشاره و تصريح كرد: هر روز و هر هفته ظرفيت هاي جديدي در قم ايجاد شده و اين روند، سير صعودي دارد.

پيريايي از سفر اخير دكتر احمدي نژاد و مجموعه هيات دولت به قم، به عنوان يكي از ظرفيت هاي ويژه ايجاد شده طي اين روزها نام برد و خاطرنشان كرد:  اين سفر دستاوردها و بركات بسيار خوبي براي رونق توسعه و عمران استان و شتاب بخشي به امور به همراه داشت.

وي اجراي كامل مصوبات را از ويژگي هاي بارز  مديريت در قم برشمرد و گفت: در اين سفر و در كارگروه توسعه و عمران، مصوبات مربوط به دوره هاي قبل سفرهاي انجام گرفته به استان مورد بررسي قرار گرفت.

استاندار قم ضمن تقدير از تلاش مجموعه دستگاه هاي دست اندركار برگزاري انتخابات رياست جمهوري در قم، به نقش مهم نيروي انتظامي و شوراي تامين در اين زمينه اشاره و تصريح كرد: بخش مهمي از شكوه حماسه و حضور پرشور مردم در انتخابات، مديون تلاش و زحمات وافر دستگاه هاي عضو شوراي تامين و در راس آن نيروي انتظامي است.

پيريايي با بيان اين كه نيروي انتظامي قم در تراز جمهوري اسلامي كار مي كند، جلب رضايت مقام معظم رهبري را شاخص اين تراز دانست و گفت: رسيدن به اين تراز كار سختي نيست به شرط اين كه در انجام وظايف دچار افراط و تفريط نشويم.

 وي همچنين با تاكيد بر نقش بي بديل و ستودني رهبر معظم انقلاب در  فراهم كردن زمينه هاي حضور حماسي و پرشور مردم در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري خاطرنشان كرد: تدبير، هوشمندي و هدايت آگاهانه رهبري بصير، باعث شد تا عليرغم تبليغات گسترده دشمن، شاهد حضور گسترده و دشمن شكن مردم در حماسه 24 خرداد باشيم.

در پايان اين مراسم استاندار قم با اهدا لوح تقديري، از زحمات فرمانده هان و پرسنل نيروي انتظامي در كمك به تامين نظم و امنيت انتخابات و مراسم معنوي نيمه شعبان تجليل كرد0 همچنين در اين مراسم از زحمات سرهنگ مير حيدري جانشين فرماندهي انتظامي قم كه به عنوان فرمانده انتظامي استان قزوين منصوب شده اند، تقدير گرديد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgnz9q.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما