چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 15085
استاندار قم:

فعالیت نیروی انتظامی در استان قم مورد رضایت استانداری است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: فعالیت نیروی انتظامی در قم مورد رضایت استانداری و شورای تامین استان قم است.
فعالیت نیروی انتظامی در استان قم مورد رضایت استانداری است
به گزارش قم نیوز ،کرم رضا پیریایی استاندار قم مراسم تقدیر از کارکنان فعال نیروی انتظامی استان با اشاره به رضایت استانداری از فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: نیروی انتظامی استان قم در بحث تامین امنیت اجتماعی با تمام قوا و براساس اعتدال وارد شده است و نیروی انتظامی مورد رضایت استانداری و شورای تامین استان قم است.
 
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی استان قم با  حضور و مدیریت صحیح در بدرقه رئیس جمهوری از سوی موتورسواران مانع از هرگونه اتفاقی شد.
 
استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در استان قم گفت: کارهای بزرگی در استان قم در حال انجام است که در هیچ استانی به جز تهران، مجموعه فعالیت‌ها به اندازه ی قم نیست.
 
وی اضافه کرد: هم در عمق و هم در افق کارها، هیچ جایی به مانند قم نیست و گستردگی کار در قم زیاد است.
 
پیریایی کارها را در قم بسیار سنگین دانست و افزود: باید ظرفیت افزایی کنیم، چون هر هفته ظرفیت‌های قم بیشتر می‌شود که اگر مقایسه ای بین قم امروز و قم ده سال گذشته داشته باشید، می‌بینید که حجم کارها افزایش داشته است و هر کاری که برای قم مصوب شود، ویژگی آن اجرای کامل آن است.
 
استاندار قم با اشاره به فعالیت شورای تامین استان گفت: اوج هم افزایی دستگاه‌های استان در شورای تامین استان می‌بینیم که البته قابل انعکاس است و مسئولین در آنجا دیدگاه‌هایشان را می‌گویند که نتیجه مباحث را اجرا می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: انتخابات باشکوه و با عظمتی برگزار شد که مصداق حماسه سیاسی بود  که محصول اقداما ت شورای تامین استان بوده است که آنچه را که از مردم توقع داشتیم، عملی کردند.
 
پیریایی حضور مردم استان قم را در انتخابات 77 درصد دانست و افزود: با حضور مردم کل تلاش‌های استکبار و ضد انقلاب خنثی شد و مردم به فرمان مقام معظم رهبری در مسیر منویات ایشان به میدان آمدند.
 
استاندار قم با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: آنچه در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد به فکر و تدبیر رهبری برمی گردد و یک عنصر از بی بدیل بودن مقام معظم رهبری این است که راه‌ها را باز کرده است.
 
پیریایی با اشاره به نقش نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی نقش برجسته ای دارد که هیچ مصداق خدمتی وجود ندارد که نیروی انتظامی در آن نقش نداشته باشد و نیروی انتظامی استان قم در تراز جمهوری اسلامی ورود می‌کند و خدمت می‌کند.
 
وی اضافه کرد: هر روز کار نیروی انتظامی قابل سنجش و تقدیر است که این را در کاهش جرایم انتظامی می‌بینیم.
 
استاندار قم دوره کنونی را دوره سختی دانست و افزود: تراز بالای نیروی انتظامی کار را آسان کرده است  که مورد رضایت قرار بگیرد.
 
وی گفت: مقام معظم رهبری تراز جمهوری اسلامی است و هر چه بالاتر برویم، درمحور نگاه ایشان حرکت کردیم.
 
استاندار قم با اشاره به بازشماری انتخابات گفت: من هیچ دلیلی برای بازگشایی صندوق‌ها نمی دیدم و نمی توان به صرف ادعا صندوق‌های آرا را باز کرد، البته من می‌توانستم جلوی بازشماری آرا بگیرم، ولی به دنبال اجرای از طریق روالش بودم و استانداری به دنبال هم افزایی بوده است.
 
وی اضافه کرد: برخی کارها وقت هم افزایی مان را می‌گیرد و کار انسجام و رفاقت را سخت می‌کند.
 
پیریایی نحوه صحیح مدیرت را انجام وظایف براساس حوزه مسئولیت دانست و افزود: اگر مسئولی قدمی را بیشتر از وظایفش بردارد، کار اشتباهی را انجام داده باشد و ما باید این را در نظر بگیریم که امکانات را برای چه چیزی مصرف می‌کنیم.

 
انتهای پیام /122
https://qomnews.ir/vdciwuaz.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما