پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 15130
رئیس اتحادیه نانوایان قم اعلام کرد:

ساعات کاری نانوایی های قم در ماه رمضان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتحادیه نانوایان قم با بیان اینکه نظارت بر تولید و عرضه نان طی ایام ماه مبارک رمضان جدی تر از قبل ادامه دارد‏‌، ساعات کاری نانوایی های قم را در طول این ماه اعلام کرد.
ساعات کاری نانوایی های قم در ماه رمضان
به گزارش قم نیوز، جواد دهناد پیرامون ساعات کاری نانوایی های در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نانوایی های سنگک صبح ها از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 13 و عصر ها از ساعت 14 تا زمان افطار مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه اگر تا دقایق بعد از اذان مغرب نیز همچنان خریدار در نانوایی های باشد باید نان تولید شود‏‌، گفت: هر قرص نان سنگک با وزن 500 گرم به قیمت 500 تومان و هر قرص نان سنگک با اوزان مختلف کیلویی هزار تومان عرضه خواهد شد.
 
رئیس اتحادیه نانوایان قم اضافه کرد: ساعات کاری نانوایی های بربری نیز از ساعت 11 صبح تا 13 و عصر ها نیز از ساعت 14 تا زمان افطار است.
 
دهناد افزود: هر قرص نان بربری ساده با چانه 650 گرمی به قیمت 450 تومان و هر قرص نان بربری کنجدی با چانه 650 گرمی به قیمت 500 تومان عرضه می شود.
 
وی ادامه داد: همچنین نانوایی های لواش و تافتون صبح ها از ساعت 10 الی 13 و عصر ها از ساعت 14 تا زمان افطار مشغول به کار هستند‏، نان ساده تافتون یا لواش با وزن 190 گرم به قیمت 125 تومان عرضه می شود  در صورت تولید در اشکال دیگر کیلویی هزار تومان خواهد بود.
 
دهناد با تاکید بر اینکه نظارت معاونت سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت بازرسی اصناف در ایام ماه رمضان جدی تر از قبل ادامه دارد‏‌، گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و شماره 36602729 اتحادیه صنفی نانوایان گزارش دهند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjyvev.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما