پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 15146
فرماندار قم:

مردم نباید در ماه رمضان دغدغه کالاهای اساسی را داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: در ماه مبارک رمضان به دنبال دغدغه نداشتن مردم استان در خصوص کالاهای اساسی هستیم.
مردم نباید در ماه رمضان دغدغه کالاهای اساسی را داشته باشند
به گزارش قم نیوز، اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم پیش از ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان قم در تالار امام رضا استانداری قم نمایشگاه ضیافت ماه رمضان را فرصت مغتنمی برای شهروندان دانست و گفت: در این نمایشگاه شاهد قیمت‌های مناسبی بودیم که برگزاری چنین نمایشگاه جای تقدیر دارد و در ماه مبارک رمضان به دنبال دغدغه نداشتن مردم استان در خصوص کالاهای اساسی هستیم.
 
فرماندار قم با اشاره به روند ثبات قیمت اظهار داشت: شاهد ثبات قیمت‌های کالا هستیم و در بخش آهن آلات شاهد کاهش قیمت‌ها هستیم که البته این ثبات قیمت از قبل قابل پیش بینی بود.
 
ثبات باید در بازار حکم فرما شود
زارعی کوشا واکنش بازار را به کاهش قیمت ارز کند دانست و افزود: در حالی که بازار در افزایش قیمت به سرعت واکنش نشان می‌دهد، اما پس از کاهش قیمت ارز، این روند واکنشی سریع را شاهد نبودیم.
 
 
وی اضافه کرد: حداقل باید با حفظ شرایط موجود، ثبات در بازار حکم فرما باشد.
 
فرماندار با اشاره به شرایط بازار در ماه رمضان گفت: در ماه رمضان مصرف خانوار افزایش پیدا می‌کند و ماه رمضان پیک مصرف مواد پروتئنی است که باید با نظارت وبازرسی‌ها، مردم در این ماه یک رفاه نسبی و آرامش روانی را داشته باشند.
 
برای حل مشکل نهاده‌ها پیگیری شود
زارعی کوشا با اشاره به فعالیت‌های ضروری در بحث نهاده‌ها اظهار داشت: در بحث نهاده‌ها باید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از وزارت خانه پیگیری کند که در صورت عدم توجه به این مسئله، شاهد مشکلاتی خواهیم بود و در صورت ضرورت استاندار می‌تواند نامه ای را برای وزیر یا مراجع عالی در این زمینه ارسال نماید.
 
وی ادامه داد: باید روی برنامه ریزی وتدبیر برای حل مشکلات تمرکز شود تا تولید کنندگان بتوانند آینده را پیش بینی کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcg3q9q.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما