شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : 1530
تا دو ماه آینده؛

دومین سالن پایانه مسافربری قم به بهر‌ه‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از بهره‌برداری سالن کوثر شماره دو پایانه مسافربری قم تا دو ماه آینده خبر داد.
دومین سالن پایانه مسافربری قم به بهر‌ه‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی امروز با اشاره به اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اظهار داشت: سالن کوثر دو این پایانه با مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر ساخته خواهد شد و تمام شرکت‌ها در آن مستقر می‌شوند.

وی از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات احداث این سالن خبر داد و گفت: در داخل این سالن از دستگاه ATM استفاده می‌شود و در این سالن نمایندگی‌های هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اپراتورهای مخابراتی،‌ بانک و کافی‌شاپ، سالن مطالعه و... نیز مستقر خواهند شد.

معاون اجرایی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: برای ساخت سالن کوثر شماره دو، ۵۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود و این سالن تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عزتی خاطرنشان کرد: ساخت این سالن برای رفاه مسافرانی که لحظاتی را برای سوار شدن به اتوبوس مورد نظر خود منتظر می‌مانند، مکان مناسبی است و علاوه بر آن مسافرانی که قصد اقامت در استان را دارند می‌توانند با وجود امکانات دو سالن به راحتی مکان مناسب اسکان خود را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: سالن شماره دو کوثر با اتصال به سالن شماره یک، مکان بسیار مناسبی خواهد بود تا مسافران بدون هیچ زحمتی پس از چند دقیقه بتوانند سوار بر اتوبوس‌های مورد نظر شوند.

بهسازی و ساخت سالن‌های کوثر یک و دو سبب می‌شود تا مسافران علاوه بر استفاده از امکانات موجود در این سالن‌ها، در فضایی مناسب و در شان زائران شهر قم به استراحت و انتظار بپردازند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.en6k49nmw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما