پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 15336
استاندار قم:

احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم کاری جهادی بود‌

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم ‌گفت: احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم کاری جهادی بود و در این میان شهرداری قم با فعالیت مستمر و همت مضاعف خود در انجام امور مربوط به این پروژه سبب شد رئیس جمهور و هیئت دولت به قم سفر کنند.
احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم کاری جهادی بود‌
 به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی چهارشنبه شب در مراسم شکرانه خدمت که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار کرد: احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم کاری جهادی بود و در این میان شهرداری قم با فعالیت مستمر و همت مضاعف خود در انجام امور مربوط به این پروژه سبب شد رئیس جمهور و هیئت دولت به قم سفر کنند.
 
وی افزود: طی این سفر و با جلساتی که داشتیم تصمیم‌گیری در مورد تکمیل مصوبات سفرهای گذشته و نیز طرح‌های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به قم صورت گرفت و امیدواریم با اجرای صحیح آنها برکات بیشتری نصیب مردم قم و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (ع) بشود.
 
استاندار قم با بیان اینکه مصوبات دولت کنونی را می‌توان به خوبی در دولت آینده هم اجرایی کرد گفت: در دیدار رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت نکات بسیار ارزنده‌ای توسط ایشان بیان شد که مسیر روشن را پیش روی کسانی قرار می‌دهد که دنباله‌رو رهبری و نظام اسلامی هستند.
 
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نقطه مهم و مثبت دولت‌های نهم و دهم را تلاش شبانه‌روزی آنها دانستند و این امر باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
 
پیریایی تلاش همه مسئولان قم را در به سرانجام رسیدن پروژه‌های مهم موثر دانست و افزود: مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه و روحانیت بستر اصلی همکاری و همدلی‌ها هستند و این اتحاد میان همه دستگاه‌های خدمت‌رسان عامل اساسی در کسب موفقیت‌هاست.
 
استاندار قم با بیان اینکه دیگر شهرها و استان‌ها باید همدلی موجود در قم را الگوی خود قرار دهند خاطرنشان کرد: با انتخاب 21 عضو جدید شورا در قم که دارای تخصص‌های مختلفی هستند ظرفیت‌های گوناگونی هم برای قم ایجاد شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: طی یک سالی که در قم فعالیت کرده‌ام شاهد زحمات بی‌دریغ شورای شهر بوده‌ام و کارنامه مثبت این دوره باید مورد توجه اعضای دوره چهارم هم قرار بگیرد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdch-xnz.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما