يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 15388
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم:

سرنشين تندر 90 قرباني سرعت غيرمجاز شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم گفت: يک دستگاه خودرو تندر 90 به دليل تخطي از سرعت مطمئنه واژگون که در اين حادثه سرنشين خودرو در دم فوت کرد.
سرنشين تندر 90 قرباني سرعت غيرمجاز شد
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " اردشير جمشيدي راد " رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري اظهار داشت : نيمه شب گذشته در کيلومتر هفت محور نيزار - قم يک دستگاه تندر 90 به دليل تخطي از سرعت مطمئنه واژگون که طي اين حادثه سرنشين 12 ساله فوت و راننده نيز به شدت مجروح شد . 

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه شدت تصادفات در شب دو برابر شده است، افزود : رانندگي در شب شرايط ويژه اي دارد که بطور خلاصه مي توان مهمترين علل وقوع تصادفات در شب به شرح ذيل نام برد. 

- تاريکي هوا در محدود شدن ديد راننده با توجه به محدوديت ديد در شب بايستي با سرعت مجاز حرکت کرد. 

- استفاده از نور بالاي چراغ ها ، استفاده از نور بالاي چراغ هاي خودرو مقابل قدرت ديد راننده را کاهش و در نتيحه قادر به تشخيص وضعيت مقابل خود نيست که به اين امر باعث انحراف از مسير و وقوع تصادف مي شود. 

- خستگي و خواب آلودگي ، اولين مرحله راننده به تدريج حساسيت و دقت خود را از دست مي دهد و نمي تواند هنگام روبرويي با موانع و خطرات واکنش صحيحي از خود نشان دهد در نتيجه حادثه بوجود مي آيد . 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcevx8z.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما