سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 15468
مدیر عامل فرودگاه بین‌المللی قم خبر داد:

ارائه تسهیلات ویژه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در فرودگاه قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل و سرمایه‌گذار طرح فرودگاه بین‌المللی و شهر فرودگاهی قم از اعتماد مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به این پروژه تقدیر کرد و گفت: به سرمایه گذاران بخش خصوصی در فرودگاه بین‌المللی قم تسهیلات ویژه تعلق می‌گیرد.
ارائه تسهیلات ویژه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در فرودگاه قم

به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل فرودگاه و شهر فرودگاهی قم، محمدعلی شفیعی در دیدار با مسئولان اداره امور شعب بانک رفاه استان قم تصریح کرد: ما با امید به خدا و یاری مردم ساخت مجموعه‌ای را آغاز کرده‌ایم که برای کشور آبادانی ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: تمام تلاشگران فعال در پروژه فرودگاه بین المللی و شهر فرودگاهی قم دلسوزانه برای پیشرفت این مجموعه تلاش می‌کنند، مجموعه ای که اشتغال، آبادانی و رفاه ارزان را برای شهروندان قمی، عموم هموطنان و گردشگران، مسافران و زائران ایجاد می‌کند.

مدیرعامل و سرمایه‌گذار طرح فرودگاه بین‌المللی و شهر فرودگاهی قم افزود: از اینکه برای پیشرفت این طرح مورد اعتماد مردم و سرمایه گذاران هستیم خوشحالم و از همه آنها تقدیر می‌کنم و امیدوارم این دلگرمی‌ها تا پایان پروژه پشتوانه ما باشد.

وی در ادامه از ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران و سهامداران این پروژه خبر داد و بیان داشت: 10 درصد از امکانات رفاهی ایجاد شده در این طرح را برای سهامداران در نظر گرفته ایم و در استخدام‌ها و سایر موضوعات نیز سهامداران و سرمایه گذاران بخش خصوصی را در اولویت قرار داده‌ایم.

شفیعی تصریح کرد: اگر جدی‌تر و بیشتر از گذشته از حمایت مسئولان برخوردار باشیم سرعت کار ما بالاتر می‌رود، اینجا قرار است بیشترین تعداد هتل‌ها ساخته شود، ما کاری که می‌گوییم را انجام می‌دهیم چون به آن اعتقاد داریم و خوشبختانه مردم نیز به ما اعتماد کرده‌اند.

وی با دعوت از مسئولان اداره امور شعب بانک رفاه استان قم برای مشارکت در احداث طرح فرودگاه بین المللی و شهر فرودگاهی قم ابراز داشت: شما نیز که همواره مورد اعتماد مردم بوده‌اید می توانید در این زمینه این مجموعه را یاری کرده و بر اعتماد مردم بیفزایید.

مدیرعامل و سرمایه گذار طرح فرودگاه بین المللی و شهر فرودگاهی قم در ادامه همچنین از احداث متنوع ترین هتل‌ها، فضاهای تفریحی و گردشگری، آموزش‌های هوانوردی، امکانات رفاهی، مراکز تجاری، دهکده ورزشی و چندین طرح دیگر در شهر فرودگاهی قم خبر داد.

وی تصریح کرد: روند اجرای طرح احداث فرودگاه بین‌المللی قم خوب است و ما در کنار توجه به این طرح تلاش‌ می‌کنیم امکانات در قالب شهر فرودگاهی ایجاد شود.



انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcdjo0f.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما