پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 15668
شهردار قم:

ایجاد هسته گزینش گام بلندی در راستای تعالی منابع انسانی است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: ایجاد هسته گزینش در شهرداری قم گام بلندی در راستای تعالی منابع انسانی مدیریت شهری است.
محمد دلبری، شهردار قم
محمد دلبری، شهردار قم
به گزارش قم‌نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در آیین افتتاح و آغاز به کار هسته گزینش شهرداری قم به تبیین نقش نیروی انسانی در ارتقا و تعالی سطح سازمان پرداخت و اظهار داشت: موضوع نیروی انسانی و توجه به این سرمایه‌های بزرگ در همه سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که نیروی انسانی بخشی از آن کار را بر عهده دارد موضوعی پذیرفته شده و اثبات شده است.
 
وی ادامه داد: حرکت به سمت تبدیل نیروی انسانی به منابع انسانی و منابع انسانی به سرمایه انسانی در سازمان‌های پیشرو و سازمان‌های متعالی جزو نخستین اقداماتی است که باید انجام شود.
 
شهردار کلانشهر قم در ادامه به تشریح نگاه به نیروی انسانی از ابتدای پیدایش بشر تا کنون پرداخت و ادامه داد: در دوران جدید  با برنامه ریزی‌هایی که در خصوص نیروی انسانی انجام می شود این منابع به عنوان سرمایه‌های سازمان در نظر گرفته شده و توجه به آن یکی از مهمترین راه‌های تعالی و پیشرفت سازمان است.
 
دلبری افزود: برای رسیدن به سازمان‌های متعالی باید نیروهای متعالی داشته باشیم که کارهای بزرگی را در مجموعه مدیریتی انجام می‌دهند.
 
وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری و شهرداری یکی از سازمان‌هایی است که می‌توان گفت انسان محور است و عمده کارهای آن توسط نیروی انسانی انجام می‌شود بیان داشت: در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها اکثر کارها را می‌توان ماشینی و سیستماتیک کرد ولی در مدیریت شهری کمترین میزان ماشینی کردن کارها را می‌توان متصور بود. چون در اکثر کارهای شهرداری نقش نیروی انسانی نقشی انکار ناپذیر است و این مسئله مسئولیت مدیران سازمان را در بهبود عملکرد منابع انسانی  چندین برابر می‌کند.
انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfcvdy.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما