شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 15691
در بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی مطرح شد:

تاكيد شهردار قم بر تسريع در اجراي پروژه‌هاي عمراني

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های زیربنایی در شهر قم تاکید کرد.
محمد دلبری، شهردار قم
محمد دلبری، شهردار قم
به گزارش قم‌نیوز، محمد دلبری به همراه جمعی از شهرداران و معاونین شهرداری قم از برخی از پروژه‌های کلان شهری بازدید کرده و از نزدیک عملکرد پیمانکاران در پروژه‌های مختلف را بررسی کردند.
 
بازدید از پروژه سه سطحه نهم دی آغاز شد و شهردار قم از اجرای زیر گذر و سطح صفر این طرح بزرگ بازدید كرد و ضمن بررسی دقیق نحوه عملکرد پیمانکاران انتقاداتی را در خصوص کارهای انجام شده مطرح و رفع نواقص آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواستار شد.
 
وی همچنین با تاکید بر اینکه این بازگشایی کامل این پروژه مشکلات ترافیکی زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) را کاهش خواهد داد از معاونین شهرداری خواست تا مراحل باقی مانده از اجرای تونل و سطح صفر پروژه ۹ دی ظرف یک ماه آینده تکمیل شده تا این طرح عظیم در سالروز ولادت امام رضا (ع) به بهره برداری کامل برسد.
 
بلوار پیامبر اعظم (ص) مقصد دیگر دلبری و هیئت همراه بود. این بلوار بزرگ معنوی در نیمه شعبان سال جاری و پس از همت جهادی مجموعه شهرداری قم با حضور ریاست دولت دهم به بهره برداری رسیده بود.
 
شهردار قم پس از بازدید کامل از این بلوار دستورات لازم براي رفع نواقص بلوار و مسائل مختلف ترافیکی، عمرانی و فضای سبز اطراف آن را به معاونین و شهرداران مربوطه صادر کرد.
 
در ادامه بازدید شهردار کلانشهر قم با حضور در محل اجرای پروژه باغ راه بهار به بررسی دقیق نحوه اجرای این پروژه پرداخت و در خصوص مسائل مختلف آن نکاتی را به پیمانکار و معاونین مربوطه یادآور شد و در نهایت نیز تسریع در اجرای این پروژه را خواستار شد.
 
احداث پروژه باغ راه متناسب با فرهنگ اسلامی - ایرانی
 
گفتنی است پروژه باغ راه که حد فاصل حرم مطهر تا خيابان حجتيه در حال اجرا است، پاسخی شایسته به نیاز اساسی زائران کریمه اهل بیت (س) است که برای رسیدن به حرم شریف در محیطی زیبا و متناسب با فرهنگ اسلامی - ایرانی گام برداشته و از فضایی دل‌انگیز عبور کنند.
 
دلبری در این بازدید از معاونین و شهردار منطقه خواست تا مشکلات و موانع موجود در این نقطه را برای پیمانکاران رفع کنند تا این پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری رسیده و در اختیار زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) قرار گیرد.
 
شهردار کلانشهر قم در ادامه به پیمانکار این پروژه تاکید کرد تا با اضافه کردن یک شیفت دیگر زمینه را برای سرعت بخشیدن به احداث این باغ راه آماده کنند.
 
یکی از نکاتی که دلبری در این بازدید بارها بر روی آن تاکید کرد حفظ، نگهداری و توجه به درختان و فضای سبز اطراف محل اجرای این پروژه بود و از معاون فضای سبز و پارک‌های شهرداری قم خواست تا  نظارت بیشتری بر این مسئله داشته باشد.
 
وی همچنین دستور ایجاد بستر استفاده مردم از اینترنت را در این طرح صادر کرد.
 
بازدید از بلوار زائر و در نهایت اجرای طرح ادامه خیابان شکروی آخرین برنامه بازدید شهردار قم بود. شهردار قم و هیئت همراه مسیر احداث شده را به صورت کامل بازدید کرده و در نهایت دستورات لازم برای پیگری سریع‌تر اجرای این پروژه صادر شد.
 
بولوار شهیدان شکروی با هدف کاهش بار ترافیکی خیابان بلوار امین و تسهیل در تردد و دسترسی شهروندان به منطقه پردیسان قم طراحی شده که عملیات اجرایی آن آذرماه سال گذشته با حضور پدر شهیدان شکروی و جمعی از مدیران استان آغاز شده است.
 
دلبری در پایان بازدید و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری قم بر ضرورت تسریع در اجرای این پروژه‌های زیربنایی در شهر قم تاکید کرد و از معاونین و شهرداران خواست تا عملیات اجرای این این پروژه‌ها با شتاب بیشتر و کیفیت بالاتری اجرا گردد.

انتهای پیام/123
 
 
https://qomnews.ir/vdcb80b8.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

احسن بر همه زحمت كشان شهر