سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : 15811
پیریایی تأکید کرد:

اجراي سريع و به موقع طرح‌هاي عمراني در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر اجراي سريع و به موقع طرح هاي عمراني در قم توسط دستگاه‌های عمرانی تأکید کرد.
کرم رضا پیریایی، استاندار قم
کرم رضا پیریایی، استاندار قم
به گزارش قم نیوز، كرم رضا پيريايي در جلسه شوراي معاونين استانداري طي سخناني با اشاره به واگذاري پنج هزار مسكن مهر در ايام هفته دولت، اظهار كرد: تسريع در ساخت واحدهاي نيمه كاره و تامين و تكميل زيرساخت‌هاي مورد نياز واحدهاي آماده بهره برداري از جمله اولويت‌هاي مهمي هستند كه بايد شوراي تامين مسكن استان با فعاليت مضاعف، پيگير اجراي آن باشد.
 
وي با تاكيد بر لزوم سرعت دادن به روند طرح هاي عمراني استان، توجه به تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام را به عنوان يك اولويت مهم برشمرد و تصريح كرد: دستگاه‌ها بايد تمام تلاش خود را براي اجراي سريع و به موقع طرح هاي عمراني بكار گيرند.
 
استاندار قم در ادامه با اشاره به برنامه هاي عملياتي استان در بخش كشاورزي، لزوم پيگيري مصوبات كارگروه اجرايي توسعه كشاورزي استان را يادآور شد و گفت: در راستاي سياست حمايت ويژه دولت از توسعه بخش استراتژيك كشاورزي در استان قم نيز، تصميمات بسيار خوبي براي اين بخش اتخاذ شد كه لازم است مصوبات و برنامه‌هاي اجرايي آن، از طريق دستگاه‌هاي عضو كارگروه ويژه پيگيري و عملياتي شود.
 
وي با اشاره به افزايش تقاضا در بخش مايحتاج دانش آموزي و دانشجويي، بر لزوم فعال شدن جلسات ستاد تنظيم بازار استان، برپايي نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا و نيز تشديد نظارت بر اقلام مورد نياز اين ايام تاكيد كرد.
 
استاندار قم همچنين با اشاره به در پيش بودن فصل مهرماه، از تشكيل ستاد ويژه براي انجام هماهنگي‌هاي مربوط به بازگشايي مدارس و دانشگاه‌هاي استان خبر داد و گفت: اين ستاد با محوريت معاونت سياسي اجتماعي استانداري و با حضور دستگاه هاي مرتبط موضوع تشكيل خواهد شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfycdy.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما