شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 15688
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دولت جدید افراد کارآمد را حفظ کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دولت جدید باید نیروهای خوب ،کارآمد و بدون حاشیه دولت گذشته را حفظ کند.
حجت‌الاسلام سید محمد غروی
حجت‌الاسلام سید محمد غروی
 به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد غروی با اشاره به نکات ضروری در انتخاب کارگزاران دولت جدید اظهار کرد: دولت جدید باید نیروهای خوب و کار‌آمد را حفظ و نیروهای ناکارآمد را بدون جریان بازی‌های سیاسی کنار بگذارد.
 
وی افزود: اگر مسئولی تشخیص می‌دهد فردی برای یک مسئولیت خوب است درحالی که آن فرد در بیرون حواشی دارد به گونه‌ای که درصورت به‌کارگیری برای دولت مشکلاتی به وجود می‌آورد، نباید از آن فرد در مسئولیت های کلیدی دولت استفاده کنیم.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نادرست بودن تغییر مدیران خاطر نشان کرد: اینکه معاونان، مدیران کل، استاندار و همه افراد از بالا تا پایین کنار گذاشته شوند، کار خوبی نیست، اگر هم دیگران این کار را انجام دادند، کار نادرستی بوده چراکه این اقدام به دستگاه‌های اجرایی ضربه می‌زند.
 
غروی پروسه آشنایی مدیران جدید را با فعالیت‌ها زمان‌گیر عنوان و تصریح کرد: مسلط‌شدن مدیران تازه با کارهای اجرایی زمان می‌برد، این در حالی بوده که زمان ما کم است و باید به مردم خدمت کرد، بنابراین دولت جدید باید از افراد خوشنام و بدون حاشیه استفاده و افراد کارآمد فعلی را جابه جا نکند.
 
عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با اشاره به شیوه کار دولت‌های در کشورهای دیگر گفت: در کشورهای دیگر سیاست‌های کلی و راهبرد مشخص است و با جابه‌جاشدن روسای جمهور و نخست وزیران، کارها مشخص است، ما نیز باید سعی کنیم که چنین بستری را در کشور فراهم آوریم تا با تغییر دولت همه مدیران جابه جا نشوند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdch6-nz.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما