يکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 1575
با بدقولی پیمانکاران؛

شبکه برق دامشهر جعفریه بلاتکلیف مانده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان قم تصریح کرد: با عدم تعهد پیمانکاران، شبکه برق دامشهر جعفریه قم به رغم اتمام کار، دچار اشکال فنی و بلاتکلیف است.
شبکه برق دامشهر جعفریه بلاتکلیف مانده است
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی نبوی در خصوص مشکلات برق دامشهر جعفریه، از اجرای نصب ترانس و احداث شبکه توزیع برق در این منطقه خبر داد و افزود: به رغم اجرای این دو پروژه، پیمانکاران هر بخش نسبت به رفع اشکال فنی کار کوتاهی می‌کنند و تا اشکال فنی کار بر طرف نشود، برق رسانی به دامشهر کارشناسی و صحیح نیست.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم با تأکید بر این که جنس و نوع اجرای پروژه شبکه برق دامشهر مشکل دارد؛ افزود: برای برق رسانی به دامشهر هیچ مشکلی وجود ندارد اما تا اشکال فنی کار برطرف نشود انتقال برق به این منطقه توجیه پذیر نیست.

رفع کامل مشکلات شبکه روشنایی و ولتاژ ضعیف بخش جعفرآباد
وی با اشاره به این که ۵۰۰ میلیون تومان برای برق رسانی به شبکه روستایی بخش جعفرآباد اختصاص یافته است؛ گفت: بر اساس بند هفتم سفر استانی دور قبل، روستا‌هایی که از روشنایی کم و ولتاژ ضعیف برق رنج می‌بردند مشکلاتشان به طور کلی رفع شد و هیچ کدام از اهالی بخش جعفر‌آباد از نقص روشنایی و کاهش ولتاژ برق ناراضی نیستند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.aevfuqeiisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما