چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 15767
سومین قضاوت در لیگ سیزدهم

داور قمی قاضی دیدار ذوب‌آهن و نفت تهران شد

قم نيوز : قم نیوز: داور جوان و مطرح فوتبال قم سومین قضاوت خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در دیدار حساس تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت تهران انجام می‌دهد.
داور قمی قاضی دیدار ذوب‌آهن و نفت تهران شد
به گزارش قم‌نیوز،کمیته داوران فدارسیون فوتبال در حالی اسامی داوران بازی‌های هفته هفتم از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد که در بین آن‌ها نام داور جوان و تحصیل کرده فوتبال قم نیز به چشم می‌خورد.
 
این داور مستعد علی صفایی است که مدارج مختلف را سپری کرده تا به سطح یک داور توانا برای قضاوت در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشور یعنی لیگ برتر جام خلیج فارس برسد و بتواند برای سومین بار در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر در تیم داوری یک مسابقه حساس قرار بگیرد.
 
علی صفایی پیش از این در لیگ دوازدهم با صلاحدید کمیته داوران فدارسیون فوتبال وارد چرخه قضاوت در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شده است و در فصل گذشته دو قضاوت در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ دوازدهم فوتبال کشور داشت.
 
صفایی جوان و مستعد از آغاز سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز مورد نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال بوده و برای همین منظور سومین قضاوت خود را در نیم فصل نخست بازی‌های این فصل لیگ برتر انجام می‌دهد.
 
این داور فوتبال استان قم که از لیگ دوازدهم نامش در لیست داوران قضاوت کننده در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است در دو دیدار حساس بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با تراکتورسازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با فجر شهید سپاسی شیراز نیز در تیم داوری حضور داشته اشت.
 
در حالی که نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمعه هشتم شهریور ماه وارد هفته هفتم بازی‌های خود می‌شود، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته هفتم را اعلام کرد که در بین آن‌ها علی صفایی از قم نیز حضور داشت.
 
صفایی این هفته به همراه همکاران خود به اصفهان می‌رود تا قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت تهران را انجام بدهد، در حالی این دیدار از ساعت 19 و 30 دقیقه عصر جمعه هشتم شهریور ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به انجام می‌رسد و رسول رهبرفام با کمک‌ محمدرضا کناری و محمد عطایی اعضای تیم داوری این دیدار را تشکیل می‌دهند و البته ناظر بازی نادر جعفری خواهد بود.


انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfeedy.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما