سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 16079
مایلی کهن:

5 بازیکن صبا مشکل آسیب دیدگی دارند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پنج بازیکن اصلی و کلیدی تیم ما به دلیل آسیب دیدگی از همراهی تیم صبا در مسابقات لیگ برتر فوتبال محروم هستند.
5 بازیکن صبا مشکل آسیب دیدگی دارند
به گزارش قم‌نیوز، محمد مایلی کهن امروز  اظهار کرد: در حال حاضر سعید لطفی که در تمرینات پیش فصل سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با مشکل آسیب دیدگی رو به رو شده است دوران نقاهت را سپری می‌کند و امیدواریم زودتر به میادین بازگردد.
 
وی یاد آور شد: سعید لطفی سه ماهی است که مشکل آسیب دیدگی دارد و فکر می‌کنم که چهار یا پنج ماه دیگر هم نیاز به زمان دارد تا به وضعیت مطلوب رسیده و آماده بازگشت به میادین و ترکیب اصلی صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور شود.
 
سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به وضعیت میلاد سلیمان فلاح مهاجم جوان این تیم تصریح کرد: میلاد یکی از بازیکنان خوب تیم ما است که از خصوصیات یک مهاجم گلزن نیز به خوبی برخوردار است اما مچ پای این بازیکن آسیب دیده و در حال حاضر سبک تمرین می‌کند تا به شرایط مطلوب برسد و بتواند مانند فصل گذشته که عملکرد خوبی داشته برای صبای قم ایفای نقش کند.
 
وی به وضعیت مدافعان مصدوم این تیم اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه ما در خط دفاعی هم اکنون بازیکن ارزشمندی همچون مرتضی کاشی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم، کاشی در دیدار هفته هفتم با فجر سپاسی شیراز شرایط حضور در ترکیب اصلی را نداشت و بازی نکرد اما بعد از بازی با فجر در یک دیدار دوستانه به میدان رفت و متاسفانه باز هم آسیب دیدگی وی شدید شد.
 
مایلی کهن ابراز داشت: خوشبختانه هم اکنون کاشی وضعیت بهتری دارد و ما امیدواریم که بتوانیم از بازی آینده در مقابل استقلال خوزستان و بعد از آن در دیگر دیدارها از وی در ترکیب اصلی تیم استفاده کنیم تا استحکام خط دفاعی صبای قم افزایش یابد.
 
وی عنوان کرد: حامد پورعمرانی نیز که از بازیکنان خوب تیم ما محسوب می‌شود هم اکنون به دلیل مصدومیت شرایط بازی در ترکیب اصلی صبای قم را ندارد و شما دیدید که در دیدار خانگی با راه آهن سورینت چگونه تیم را به زمین مسابقه فرستادیم و از چه بازیکنانی در ترکیب اصلی در خط دفاع بهره بردیم.
 
سرمربی تیم فوتبال صبای قم به وضعیت محمدامین آرام طبع اشاره کرد و بیان داشت: این بازیکن یک مدافع چپ خوب است که از فصل گذشته دچار آسیب دیدگی شده است اما خوشبختانه آرام طبع در حال حاضر وضع بهتری دارد و در هفته‌های اخیر در ترکیب 18 نفره تیم حضور دارد و به زودی می‌تواند بازی کند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdccoxqs.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما