يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 15805
نماینده اوقاف بخش جعفریه خبر داد:

برگزاری سه مراسم عزای امام صادق(ع) در بخش جعفریه

قم نيوز : قم نیوز: نماینده اوقاف و امور خیریه بخش جعفریه گفت: سه مراسم عزاداری در شب و روز شهادت امام صادق(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان امامزاده طاهر(ع) این بخش برگزار خواهد شد.
برگزاری سه مراسم عزای امام صادق(ع) در بخش جعفریه
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، جهانگیر مرادی ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بخش جعفریه استان قم را تشریح کرد و اظهار داشت: در مجموع سه برنامه برای شب و روز شهادت امام ششم شیعیان تدارک دیده شده است.
 
وی افزود: دو مراسم عزاداری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و یک مراسم هم در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) برگزار خواهد شد.
 
نماینده اوقاف و امور خیریه بخش جعفریه با بیان این‌که در شب شهادت رئیس مکتب جعفری مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام امانی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود گفت: مداح این مراسم هم حاج تقی صفری خواهد بود.
 
وی ادامه داد: در سالروز شهادت امام صادق(ع) هم شاهد حرکت دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف بخش جعفریه به سمت این مسجد و برگزاری مراسم دیگری با سخنرانی حجت‌الاسلام عزت‌طلب خواهیم بود.
 
مرادی از برگزاری مراسمی در سالروز شهادت امام ششم شیعیان در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) بخش جعفریه خبر داد و گفت: هیئت‌های مذهبی فعال در روستاهای جعفریه طبق روال هر سال این مراسم را پشتیبانی کرده و دسته‌های عزاداری را برای برگزاری مراسمی با شکوه تدارک خواهند دید ضمن این‌که هر یک از آنها هم متناسب با امکانات خود مراسم‌هایی را در شب شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciwvaz.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما