سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 15820
در آخرین جلسه شورای شهر قم

استاندار قم از اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر قم تقدیر کرد

قم نيوز : قم نیوز: اختتامیه سومین دوره شورای اسلامی با حضور پیریایی استاندار قم، برگزار شد.
استاندار قم از اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر قم تقدیر کرد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در این مراسم با تقدیر از سال ها زحمات و تلاش های ارزنده اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر مقدس قم، اظهار کرد: شورای سوم شهر قم یکی از شوراهای موفق با کارنامه درخشان کاری است که آثار کار و تلاش جدی توام با تفاهم و پشتکار در آن به وضوح دیده می شود.
 
استاندار قم با اشاره به ویژگی های شورای شهر دوره سوم قم، سلامت کاری، پویایی، دقیق و صاحب نظر بودن را از جمله شاخصه های مهم این دوره برشمرد و گفت: بررسی سوابق و عملکرد اعضای شورای سوم، بیانگر این ویژگی های بارز است.
 
وی عرصه شوراهای اسلامی شهر و روستا را شایسته ترین منصب خدمتگزاری بی منت و صادقانه به مردم دانست و با اشاره به خدمات ارزنده شورای شهر قم در دوره سپری شده، تصریح کرد: تعامل مناسب و سعی و تلاش وافر برای انجام وظایف قانونی، از ویژگی های برجسته شورای شهر قم در دوره سوم بود که جای تقدیر دارد.
 
پیریایی با اشاره به این که در مدت حضور خود در قم، بالاترین میزان تعامل و همراهی در بین سطوح مختلف مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر را شاهد بودیم افزود: جهش توسعه و عمران شهری، توفیق بزرگی بود که زمینه و بستر آن در شورای سوم فراهم گردید.
 
استاندار قم اخلاص و مردمی بودن را رمز موفقیت و جاودانگی خدمتگزاران برشمرد و گفت: توجه به این مهم باعث می شود تا نام نیک و جاودانی از مسولیت افراد در اذهان مردم باقی بماند.
 
حجت الاسلام آتش زر رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از اعضای دوره سوم نیز در این مراسم، با ارائه گزارشی از عملکرد این شورا،دوره پیریایی استاندار قم را دوران طلایی تعامل مدیریت عالی استان با مجموعه شورای شهر و شهرداری عنوان و از حمایت ها و نگاه ویژه وی در کمک به پیشرفت وعمران شهری قدردانی کردند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfxcdy.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما