پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 15840
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم:

قاچاقچیان مانیتور یک میلیارد ریال جریمه شدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از در نظر گرفتن شدن یک میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان 320 دستگاه مانیتور خبر داد.
قاچاقچیان مانیتور یک میلیارد ریال جریمه شدند
 به گزارش قم نیوز، مهدی ریاضی با اشاره به انجام گشت مشترک ماموران سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در این گشت مشترک نسبت به بازرسی از یک کارگاه بسته بندی روغن تصفیه شده اقدام شد.
 
وی با اشاره به اینکه این کارگاه بدون مجوز فعالیت می‌کرد ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده 15 هزار و 522 ظرف یک لیتری روغن موتور کشف و ضبط شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم همچنین با اشاره به گرانفروشی یک واحد عرضه سوهان در یکی از مجتمع‌های بین راهی اتوبان قم - تهران بیان کرد: پس از بررسی گزارش بازرسان و اظهارات متهم، این واحد سوهان فروشی به دلیل گران فروشی به پرداخت 41 میلیون و 640 هزار ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.
 
وی همچنین به بررسی پرونده قاچاق 320 دستگاه مانیتور LED اشاره کرد و یادآور شد: پس از اعلام پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر کشف 320 دستگاه مانیتور از سه دستگاه وانت، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم قرار گرفت.
 
ریاضی با اشاره به اینکه این مانیتورها به صورت قاچاق از کشور امارات وارد کشور شده بود اظهار کرد: علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق، متهمان این پرونده به پرداخت یک میلیارد و 30 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchv6nz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما