پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 15923
عظيمي خبر داد:

برگزاري مسابقه تلاوت قرآن در قم با شركت 270 نفر

قم نيوز : قم نیوز: مسؤل دارالقرآن الكريم قم گفت: امسال براي اولين بار مسابقه قرائت و حفظ و مفاهيم قرآن کريم به سبک جديد با محوريت حفظ و مفاهيم با مشارکت بيش از 270 نفر از خواهران و برادران برگزار مي‌شود.
برگزاري مسابقه تلاوت قرآن در قم با شركت 270 نفر
به گزارش قم‌نیوز، حجت‌الاسلام سيد جواد عظيمي اظهار كرد: با توجه به درخواست قاريان و حافظان قرآن کريم، دارالقرآن الکريم با حمايت و نظارت و بر اساس دستور العمل سازمان دارالقرآن الکريم اقدام به ثبت نام از متقاضيان براي شرکت در مسابقات حفظ و مفاهيم با رويکرد و اهداف جديد كرد.
 
مسئول دارالقرآن الكريم سازمان تبليغات اسلامي استان قم ادامه داد: تاکنون بيش از 270 نفر اعم از خواهر و برادر در اين مسابقه ثبت نام كردند.
 
وي تصريح كرد: اين مسابقه براي برادران در دو مقطع سني بالاي 16 و زير 16 سال و خواهران فقط بالاي 16 سال، در دو رشته قرائت و حفظ کل برگزار مي‌شود.
 
حجت‌الاسلام عظيمي به برخي نكات قابل توجه در اين مسابقه اشاره كرد و گفت: قاريان بايد قطعات منتخب را که 8 قطعه از سوره‌هاي مختلف قرآن کريم است به همراه مفاهيم آنها و مفاهيم 5 جزء اول قرآن را حفظ كرده و در موقع مسابقه به صورت حفظ تلاوت كنند.
 
وي افزود: همچنين حافظان قرآن بايد مفاهيم 5 جزء اول را حفظ كنند و در آزمون به سئوالات مفاهيم که به صورت شفاهي مي‌باشد پاسخگو باشند.
 
به گفته مسئول دارالقرآن الكريم سازمان تبليغات اسلامي استان قم، مرحله اول اين مسابقه اوايل آبان ماه در استان قم برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/123
 
 
https://qomnews.ir/vdcjthev.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما