دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 15972
آیت الله علوی گرگانی:

موفقیت مسلمین در سایه کرامت اهل بیت اتفاق می افتد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع عظام تقلید بیان کرد: کرامت و موفقیت مسلمین در سایه کرامت اهل بیت اتفاق می افتد و امید است این دهه برای همه مسلمین دهه کرامت باشد.
موفقیت مسلمین در سایه کرامت اهل بیت اتفاق می افتد
به گزارش قم‌نیوز، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر یک شنبه طی دیدار با دست اندکاران فیلم پابوس ضمن تبریک دهه پرخیر و برکت کرامت بیان کرد: دهه کرامت دهه ای پر برکت است که اول آن با ولادت کریمه اهل بیت، فاطمه معصومه (س) آغاز می شود و پایان آن همزمان با یازدهم ذی القعده مصادف با ولادت امام رضا (ع) واقع شده است.
 
وی افزود: کرامت و موفقیت مسلمین در سایه کرامت اهل بیت اتفاق می افتد و جای افتخار است برای مراجع که این ولادت بزرگ و این دهه پربرکت را به عموم مردم تبریک گویند و امید است این دهه برای همه مسلمین دهه کرامت باشد و موفقیت و برکت زیارت آن امام برزگوار نصیب همه ما شود.
 
این مرجع تقلید تصریح کرد: امام جواد (ع) درخصوص زیارت قبر پدر بزرگوارشان می فرمایند هرکس قبر پدرم را زیارت کند ثوابش معادل با ثواب هزار زیارت مکه است که اگر عارف به حق باشد ثواب این زیارت مضاعف شده که برابر با ثواب یک میلیون زیارت کعبه است.
 
آیت الله علوی گرگانی در ادامه اظهار داشت: اطاعت امام فقط محدود به زمان حیات ایشان نمی شود بلکه با توجه به مضامین و تاکیداتی که در زیارت نامه آن حضرت ذکر شده است، مسلمین بعد از ایشان نیز باید از امام خود پیروی کنند و عقیده شیعه نیز بر این مهم است که امام همیشه زنده است و ممات ندارد.
 
یاد آور می شود: برنامه پابوس هر شب ساعت 21 به صورت زنده از شبکه 2 سیما پخش می‌شود که درباره اکرام و کرامت اخلاقی بانوی کرامت مطالبی تبیین می‌شود و همچنین از محققان و پژوهشگران حوزه دین و علما استفاده شده است.
 
عریضه‌نویسی، خواسته‌های مردم، گزارش از صحن‌های حرم  از جمله بخش‌های برنامه پابوس است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdxn0f.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما