دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 15984
شهرکی با بیش از 80 هزار نفر جمعیت

شهرک پردیسان قم دکه روزنامه‌فروشی ندارد

قم نيوز : قم نیوز: شهرک پردیسان قم با جمعیت بیش از 80 هزار نفر یک دکه روزنامه فروشی دارد که آن هم بسته شد.
شهرک پردیسان قم دکه روزنامه‌فروشی ندارد
معجون کمبودها در منطقه پردیسان قم دیگر صبر را از بسیاری ساکنانش ربوده است. هر روز موضوع جدیدی مطرح می‌شود از نبود ساده‌ترین امکانات در این منطقه که موجب شده همشهریان با دردسرهای روزانه ناشی از آن خسته شوند.
 
نبود دکه روزنامه فروشی یکی از همین مشکلات ساده است. در این منطقه که بیش از 80 هزار نفر جمعیت دارد تا به حال تنها یک دکه روزنامه فروشی وجود داشت که آن هم مدتی است تعطیل شده است.
 
حسن قنبری، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه دکه روزنامه فروشی که پیش از این در نزدیکی دانشگاه آزاد واحد پردیسان وجود داشت به دلیل مسایل اقتصادی قادر به ادامه کار نبود ابراز داشت: در روزهای اخیر این دکه دوباره به شخص دیگری واگذار شده و به زودی بازگشایی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه این سازمان با افراد داطلب برای ارائه خدمات به مردم پردیسان همکاری خواهد کرد گفت: اگر کسانی برای راه‌اندازی دکه‌های دیگر روزنامه فروشی آمادگی داشته باشند ما آنها را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی خواهیم کرد.
 
معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به اینکه به درخواست متقاضیان ایجاد این شغل در پردیسان رسیدگی خواهد شد اظهار کرد: تلاش می‌کنیم روند کارهای اداری برای این افراد تسهیل شود تا زودتر به چرخه خدمت رسانی به مردم پردیسان وارد شوند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcgty9q.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما