دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 16060
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

دانشنامه دفاع مقدس در فضای مجازی عرضه شد

قم نيوز : قم نیوز: دانشنامه مجازی دفاع مقدس حاوی بیش از 860 مطلب خواندنی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در پایگاه حوزه نت در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
دانشنامه دفاع مقدس در فضای مجازی عرضه شد
به گزارش قم‌نیوز، دانشنامه مجازی دفاع مقدس که به همت پایگاه اطلاع رسانی حوزه و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تدوین شده است در آستانه هفته دفاع مقدس به علاقمندان و مخاطبان در فضای مجازی عرضه شد.
 
این نرم افزار حاوی 862 مطلب گوناگون شامل مقاله، گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان نامه‌های دانشجویی و حوزوی، بریده جراید و... است.
 
دانشنامه دفاع مقدس در بخش‌های متنوع دوران پیش از جنگ تحمیلی و پس از جنگ تحمیلی در 12 موضوع گوناگون با محوریت دفاع مقدس در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
«دفاع مقدس از آغاز تا پایان»، «دفاع مقدس و رهبری انقلاب اسلامی»، «دفاع مقدس و نقش مردم»، «شهدا و دفاع مقدس»، «دفاع مقدس و نقش قدرت‌های خارجی و سازمان‌های بین‌المللی» و «پیروزی‌ها و تلخی‌های دفاع مقدس» از جمله موضوعاتی است که در این دانشنامه به مخاطبان عرضه می‌شود.
 
ریز موضوعات این دانش نامه را موضوعاتی مانند «منافقین و جنگ تحمیلی»، «دفاع مقدس در عرصه هنر»، «دفاع مقدس در رسانه و اینترنت»، «دفاع مقدس و کتاب» و «کتاب‌شناسی و پایان نامه‌ها» تشکیل می‌دهد.
 
«ویژگی‌های دفاع مقدس»، «دوران بازسازی و پس از جنگ»، «امام خمینی (ره) و دفاع مقدس» و «آیت‌الله خامنه‌ای و دفاع مقدس» نیز بخش دیگری از عناوین این دانشنامه هستند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از سایر جزئیات این نرم افزار و بهره بردن از آن به آدرس اینترنتی  http://www.hawzah.net مراجعه کنند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdccxxqs.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما