سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 16077
نماینده مردم قم در مجلس:

دفاع مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را بیمه کرد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دوره‌ای فرهنگ‌ساز برای انقلاب بود گفت: آن هشت سال در حقیقت جمهوری اسلامی را بیمه کرد.
دفاع مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را بیمه کرد
 به گزارش قم‌نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ دوران جنگ برای نسل امروز اظهار کرد: دفاع مقدس در حقیقت مقطعی سرنوشت‌ساز و حساس برای انقلاب و ایران بود.
 
وی افزود: یکی از وظایف اصلی افرادی که دوران جنگ را درک کرده‌اند و در جبهه‌ها حضور داشتند انتقال فرهنگ آن دوران به نسلی است که در آن زمان به دنیا نیامده بودند و در این میان استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری بسیار تاثیرگذار است.
 
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دوره‌ای فرهنگ‌ساز برای انقلاب بود خاطرنشان کرد: آن هشت سال در حقیقت جمهوری اسلامی را بیمه کرد.
 
وی ادامه داد: چگونگی انتقال واقعیت‌های دوران جنگ اهمیت فراوانی دارد؛ خلوص نیت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران قابلیت‌های فراوانی برای این انتقال فرهنگی دارند هرچند همه مردم ایران درگیر جنگ بودند و باید نقش خود را به درستی ایفا کنند.
 
امیرآبادی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب و عنوان کردن نرمش قهرمانانه عنوان داشت: برداشت ما این است که می‌توانیم از تاکتیک‌های مختلف با حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم؛ انقلاب ما دارای آرمان‌هایی است که از امام راحل به یادگار مانده و ما می‌توانیم با حفظ آنها از فنون مختلف برای پیروزی خود استفاده کنیم.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خوی استکباری آمریکا را مورد توجه قرار داد و افزود: برای مقابله با دولت آمریکا که فقط به دنبال حفظ منافع صهیونیست‌هاست باید حریف خود را به دقت بشناسیم و بدانیم که در مقابل چه دولتی ایستاده‌ایم اما از فنون مختلف برای دفاع از ارزش‌های خود بهره ببریم.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdca0wn6.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما