دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 16066
احمدی به مهر خبر داد:

سهم 200 متر مربعی قم در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در سالجاری

قم نيوز : قم نیوز: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم از سهم 200 متر مربعی قم در ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف طی سالجاری خبر داد.
سهم 200 متر مربعی قم در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در سالجاری
به گزارش قم‌نیوز، حجت الاسلام حسین احمدی با اشاره با ساخت صحن 218 هزار متر مربعی حضرت زهرا(س) در کنار مرقد حضرت علی(ع) در نجف اشرف عنوان کرد: بر اساس تقسیم بندی که برای استانها شده، استان قم موظف به ساخت 200 متر مربع از این صحن در سالجاری شده است.
 
وی با بیان اینکه ساخت این 200 متر مربع، هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون تومان را نیاز دارد ادامه داد: این مبلغ باید تا آخر سال تامین شود که از این مقدار تاکنون 200 میلیون تومان آن تامین شده است که این میزان با توجه به جمعیت هر استان اختصاص می‌یابد.
 
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم بیان داشت: از ابتدای شروع پروژه تاکنون روند ساخت 108 هزار متر مربع از این صحن آغاز شده که تاکنون پیشرفتی در حدود 40 درصد را داشته است.
 
وی در ادامه عنوان کرد: استان قم همچنین در ساخت و مرمت بخشی از ایوان طلا، گلدسته‌ها و صحن حرم امام هادی(ع) در سامرا مشارکت دارد.
 
حجت الاسلام احمدی بیان کرد: طی سه سال گذشته استان قم حدود 300 نیروی فنی در بخش ساخت و ساز را برای بازسازی عتبات عالیات در بخش‌های مختلف به عراق اعزام کرده است.
 
وی در ادامه درباره چگونگی کمک خیرین برای ساخت صحن حضرت زهرا(س) بیان کرد: خیرین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 32615260 الی 61 با پیش شماره 025 تماس گرفته و کمک‌های نقدی خود را نیز به شماره حساب سیبای بانک ملی به شماره 01097409745005 واریز کنند.
 
وی درباره کمک های نقدی مانند طلا نیز بیان کرد: افراد می‌توانند علاوه بر مراجعه به ستاد مرکزی در قم به دفاتر ستاد که در بخشی از مسجدهای استان فعال هستند مراجعه و با دریافت قبض کمک‌های خود را اهدا کنند.
 
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم در ادامه ابراز داشت: افراد به شکل خانوادگی با قبول ساخت بخشی از این 200 متر مربع و جمع آوری هزینه آن رسیدی را به نام خود یا خانواده هایشان در قالب لوح دریافت کنند.
 
انتهای پیام/123

 
https://qomnews.ir/vdciquaz.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما