چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 16097
آیت الله مومن:

ولایت فقیه، مردم را در دنیا و آخرت در پناه اسلام حفظ می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در در مجلس خبرگان رهبری گفت: در دوران غیبت امام معصوم (ع)، سرپرستی مردم با ولی فقیه است و ولایت فقیه دنیا و آخرت مردم را در پناه اسلام حفظ می‌کند.
ولایت فقیه، مردم را در دنیا و آخرت در پناه اسلام حفظ می‌کند
به گزارش قم‌نیوز، آیت ا... عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی، که صبح امروز درهمایش تجلیل از ایثارگران و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی قم سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه دین کامل دینی است که برای پیاده شدن دستورات خدواند، ولایت الهی داشته باشد اظهار کرد: در دوران غیبت امام معصوم، ولایت و سرپرستی امت مسلمان بر عهده ولی فقیه است.
 
وی تاکید کرد: اصل ولایت فقیه برای این است که دنیا و آخرت مردم در پناه اسلام محفوظ بماند.
 
عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی عمل به دستورات ولی فقیه را در واقع پیروی از امر الهی دانست و افزود: انسان مسلمان هرگاه در این مسیر جان خود را از دست بدهد به مقام رفیع شهادت دست می‌یابد.
 
آیت ا... مومن با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: فرزندان این آب و خاک در این دوران با عمل به وظیفه شرعی و پیروی از رهنمودهای ولی فقیه در مقابل استکبار جهانی و دشمن بعثی ایستادند و از تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های اسلامی حفاظت کردند در این مسیر جان خود را از دست دادند به مقام بلند شهادت رسیدند.
 
بعد از پایان مراسم، آیت الله مومن از محل احداث ساختمان جدید بسیج جامعه پزشکی استان در دانشگاه علوم پزشکی قم بازدید کرد و از نزدیک با نحوه پیشرفت این پروژه آشنا شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdccmxqs.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما