دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 16142
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

22 صادرکننده برگزیده قم تقدیر می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برگزاری مراسم ملی روز صادرات و تجلیل از 22 صادر کننده نمونه استان قم خبر داد.
22 صادرکننده برگزیده قم تقدیر می‌شوند
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی صادرات در استان همایشی برای تجلیل از صادرکنندگان برتر و قابل تقدیر در مراسمی با حضور استاندار قم و فعالان عرصه صادراتی قم برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: هر سال در 29 مهرماه روز ملی صادرات روال بر این است از صادرکنندگان برتر استان پس از داوری در کمیته‌های انتخاب، در این روز غرورآفرین تجلیل ‌شوند و امسال نیز از 12 صادرکننده برگزیده استان و 10 صادرکننده قابل تقدیر در سال 91 در گروه‌های مختلف کالایی تقدیر خواهد شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان این‌که کمیته انتخاب با حضور نمایندگانی از ادارات استان و نماینده استانداری تشکیل می‌شود، گفت: این کمیته طی چندین جلسه از میان گروه کالاهای صادراتی موجود در استان قم صادرکنندگان نمونه را انتخاب می‌کند.
 
عالی‌پور گفت: صادرات غیرنفتی یکی از ارکان اصلی در تحقق رشد اقتصادی محسوب می‌شود و تشویق صادرکنندگان نمونه و همچنین تقویت فرهنگ مصرف کالاهای داخلی از جمله اهداف برگزاری همایش روز ملی صادرات است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در خصوص روند فزاینده صادرات استان گفت: در پنج ماه نخست سال گذشته میزان صادرات کالا از قم 78 میلیون دلار بوده است در حالی که این آمار در سال‌جاری به 97 میلیون دلار افزایش یافته است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdxf0f.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما