چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 16172
حجت‌الاسلام محمدی گلپايگانی:

تنها راه ايستادگی در برابر استكبار تبعيت از ولايت است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راه ايستادگی در برابر استكبار جهانی را ولايت‌پذيری و اتحاد دانست و گفت: تنها راه موفقيت در برابر دسيسه‌های دشمنان، اتحاد و تبعيت از مقام معظم رهبری است.
تنها راه ايستادگی در برابر استكبار تبعيت از ولايت است
به گزارش قم نیوز از حرم مطهر، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدی گلپايگانی شب گذشته در نشست كاركنان دفتر مقام معظم رهبری كه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیهما برگزار شد، خدمت به اهل‌بيت عليهم‌السلام را ذخيره آخرت دانست.
 
رئيس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به ماجرای سقيفه و گرفتن حق الهی ولايت جامعه اسلامی از اهل‌بيت پيامبر(ص) در آن گفت: سقيفه از نقاط دردناك تاريخ اسلام است كه در آن افرادی جمع شدند و وصيت پيامبر(ص) و حق مسلم ولايت اميرالمؤمنين علی عليه‌السلام را زير پا گذاشتند.
 
وی به پی‌آمد‌های گرفته شدن ولايت مسلمانان از علی عليه‌السلام اشاره و تصريح كرد: از آثار شوم آن پيمان ننگين در سقيفه، اين است كه علمای خود فروخته وهابی فتوای بريدن سر شيعيان را می‌دهند. جنايت‌هايی كه عليه شيعيان در سوريه انجام می‌شود و اهانت‌هايی كه به قبر مبارك صحابه پيامبر(ص) می‌شود نيز در ادامه ماجرای سقيفه قرار دارد.
 
محمدی گلپايگانی با تأكيد بر اين كه ما در حمايت از ولايت علی‌ عليه‌السلام و اهل بيت پيامبر(ص) هيچ‌گاه از عقايد خود كوتاه نخواهيم آمد، ادامه داد: البته اين عقيده به اين معنی نيست كه با برادران مسلمان اهل سنت منازعه داشته باشيم؛ بر اساس سخن مقام معظم رهبری كسی حق اهانت به مقدسات آنها را ندارد،‌ آنها نيز حق اهانت به مقدسات شعيان را ندارند.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgxq9q.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما