يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 16216
لیگ دو و میدانی مردان کشور

ربانی برای پنجمین بار قهرمان پرش با نیزه کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: چهره شاخص دو و میدانی قم برای پنجمین بار متوالی در یک سال موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای پرش با نیزه لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور شد.
ربانی برای پنجمین بار قهرمان پرش با نیزه کشور شد
به گزارش قم نیوز، هر چقدر که به زمان برگزاری بازی‌های آسیایی سال 2014 در شهر اینچئون کره جنوبی نزدیک می‌شویم، انگیزه قهرمان شاخص و سرشناس دو و میدانی استان قم یعنی محمدمحسن ربانی برای کسب آمادگی حضور موفق در این رقابت‌ها بالاتر می‌رود.
 
البته زمان دقیق برگزاری پیکارهای دو و میدانی بازی‌های آسیایی اینچئون چیزی نزدیک به یک سال دیگر است اما ربانی که کسب مدال از رقابت‌های آسیایی را در ویترین افتخارات خود کم دارد سعی می‌کند در هر شرایطی آمادگی خود را برای حضور در این پیکارها ارتقا بدهد.
 
این دو و میدانی‌کار مطرح و افتخارآفرین که دارنده نخستین و آخرین مدال طلای رشته پرش با نیزه دو و میدانی کشورمان در تاریخ برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا محسوب می‌شود، امسال در لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور حضور درخشانی داشته است.
 
در حالی که امسال مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی در پنج مرحله برنامه‌ریزی و برگزار شد، محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه توانست عنوان قهرمانی هر پنج مرحله را از آن خود کند.
 
این دو و میدانی‌کار سرشناس در تمام مراحل لیگ امسال اختلاف زیادی با دیگر رقبای خود داشت و در نهایت توانست در موفقیت‌های تیم پیکان در پیکارهای فصل جاری لیگ دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.
 
ربانی البته با توجه به رکوردی که در مرحله پنجم و پایانی مسابقات لیگ دو و میدانی کشور بر جای گذاشت باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشد که به هیچ عنوان ثبت رکورد عبور از مانع چهار متر و 80 سانتیمتر برای وی که مدعی کسب مدال از بازی‌های آسیایی سال آینده در کره جنوبی محسوب می‌شود، مناسب نیست.
 
ربانی در مرحله پایانی پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان کشور توانست از مانع چهار متر و 80 سانتیمتر عبور کند در حالی که جدی‌ترین تعقیب کننده سال‌های اخیر وی یعنی اسحاق غفاری در این مرحله 10 سانتیمتر کمتر از ربانی پرید و امیرمحمد صلح میرزایی نیز از مانع چهار متر و 60 سانتیمتر عبور کرد.
 
بدین ترتیب قهرمان ارزنده دو و میدانی قم یعنی محمدمحسن ربانی در جایگاه نخست قرار گرفت و در هر پنج مرحله لیگ امسال دو و میدانی کشور قهرمان شد در حالی که اسحاق غفاری در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم این مرحله نیز به امیرمحمد صلح میرزایی رسید.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfv0dy.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما