?>?> دو و میدانی‌کار قمی قهرمان پرش با نیزه کشور شد | قم نیوز
شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 3851
در پایان پیکارهای انتخابی تیم ملی؛

دو و میدانی‌کار قمی قهرمان پرش با نیزه کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی‌کار قمی موفق به کسب مقام قهرمانی پیکارهای انتخابی تیم ملی سالنی دو و میدانی کشورمان شد.
دو و میدانی‌کار قمی قهرمان پرش با نیزه کشور شد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های دو و میدانی انتخابی تیم ملی داخل سالن کشورمان در رده سنی بزرگسالان با استقبال خوب ورزشکاران و تماشاگران در مجموعه ورزشی تخصصی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

با توجه به اعلام آمادگی هیئت‌های دو و میدانی استان‌های مختلف به فدراسیون دوومیدانی برای حضور در این رقابت‌ها، در این مرحله انتخابی تیم ملی دو و میدانی کشورمان ورزشکاران مدعی از استان‌های مختلف در مواد مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات در چندین ماده برگزار شد و در نهایت با توجه به سابقه طولانی و شهرتی که محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه دارد، سکوی نخست و مقام قهرمانی پیکارهای رشته پرش با نیزه به دو و میدانی ارزنده قمی رسید.

این ورزشکار مطرح و پر افتخار محمدمحسن ربانی است که سال‌های زیادی در رشته پرش با نیزه در مسابقات مختلف اعم از لیگ، قهرمانی کشور، قهرمانی غرب آسیا، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات بین المللی با حریفان خود پیکار کرده و عناوین مختلف را نیز تصاحب کرده است.

ربانی که در مسابقات امسال لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور به‌عنوان ورزشکار عضو تیم دو و میدانی نفت تهران گام به جدال با حریفان خود گذاشته بود، بعد از ناکامی در مسابقات اخیر برون مرزی، در حالی که رقابت‌های لیگ را با موفقیت به پایان رساند، بار دیگر آمادگی خود را به رخ مدعیان و حریفان کشاند و این بار در پیکارهای انتخابی تیم ملی داخل سالن به مقام قهرمانی رسید.

این دو و میدانی کار سرشناس در پیکارهای رشته پرش با نیزه مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشور باز هم سایه رقبایی همچون اسحاق غفاری را بالای سر خود احساس می‌کرد اما با اعتماد به نفس کامل توانست بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست مسابقات رشته پرش با نیزه قرار گرفته و قهرمان این رقابت‌ها شده و افتخار دیگری را کسب کند.

ربانی در پیکارهای رشته پرش با نیزه با موفقیت از مانع پنج متر و ۱۰ سانتی‌متر عبور کرد و قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی داخل سالن دو و میدانی کشور شد در حالی که در این ماده یک پرنده جدید به نام محمد بیاتی در جایگاه دوم ایستاد و اسحاق غفاری جدی‌ترین رقیب وی موفق به کسب مقام سوم شد.

هر دو ورزشکاری که بعد از محمدمحسن ربانی قهرمان سرشناس قمی پرش با نیزه کشورمان در جایگاه دوم و سوم رده بندی رشته پرش با نیزه قرار گرفتند، در عبور از مانع مرتکب خطا شدند تا ربانی گوی سبقت را از رقبا ربوده و آماده پیکارهای قهرمانی داخل سالن آسیا شود، رقابت هایی که در کشور چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.wapct1avzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما