دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 6545

ربانی از اعزام به رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی آسیا بازماند

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی کار مطرح قمی به دلیل شرکت در اردوی آماده سازی بلاروس از اعزام به رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی آسیا بازماند.
ربانی از اعزام به رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی آسیا بازماند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جایزه بزرگ قاره کهن یکی از رقابت‌های معتبری است که در آن چهره‌های مطرح دو و میدانی آسیا حضور می‌یابند و در رشته‌های مختلف برای کسب عناوین برتر رقابت می‌کنند.

بر اساس اعلام کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا، مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی این قاره به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی دو و میدانی کشورمان با ترکیبی تقریبا کامل، شب گذشته تهران را به مقصد تایلند ترک کرد.

در ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان اعزامی به رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ دو و میدانی آسیا در تایلند، ۹ دو و میدانی کار حضور دارند که البته در بین آنها ورزشکاری در رشته پرش با نیزه حضور ندارد، زیرا مرد اول این رشته محمدمحسن ربانی ورزشکار قمی است که در تلاش برای کسب سهمیه المپیک لندن، راهی اردوی آماده سازی بلاروس شده است و به همین منظور حضور در مسابقات جایزه بزرگ آسیا در تایلند را از دست داد.

از سوی دیگر با نظر نهایی فدراسیون دو و میدانی کشورمان، سجاد‌هاشمی آهنگری و سجاد مرادی دو دو و میدانی کار المپیکی کشورمان که سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب کرده‌اند نیز در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

این در حالی است که تیم ملی دو و میدانی کشورمان در رشته‌های دو نیمه استقامت ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر، دو ۴۰۰ متر، دو ۱۰۰ متر، دو ۲۰۰ متر، پرش ارتفاع، پرش طول و پرتاب نیزه در این دوره از مسابقات با حریفان رقابت می‌کند.

در ترکیب تیم ملی دو و میدانی اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها سجاد مرادی در دوهای نیمه استقامت ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر و سجاد‌هاشمی آهنگری در دو ۴۰۰ متر با حریفان رقابت می‌کنند، ضمن اینکه احسان مهاجر شجاعی نیز دوهای نیمه استقامت ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر حضور می‌یابد.

همچنین رضا قاسمی در دوهای ۱۰۰ و ۲۰۰ متر برای کسب مدال تلاش می‌کند و مریم طوسی در رقابت‌های بخش بانوان در دوهای۲۰۰ و ۴۰۰ متر مسابقه می‌دهد، همچنین کیوان قنبرزاده و امین حسین زاده رهبر در پرش ارتفاع حضور خواهند یافت.

این در حالی است که محمد ارزنده در ماده پرش طول و محسن عزیزنژاد در ماده پرتاب نیزه دیگر اعزامی‌های تیم دو و میدانی کشورمان به جایزه بزرگ آسیا در تایلند هستند، ضمن اینکه حسین شایان، ایگور پاکلین و تاتیانا الکسیوا به عنوان مربی و ابوالقاسم میری به عنوان سرپرست هدایت این تیم را بر عهده دارند.

مسابقات جایزه بزرگ آسیا در تایلند قرار است در شهرهای بانکوک، کانچبری و ناکومراتسیما برگزار شود، در حالی که بر اساس اعلام کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، ابتدا مسابقات در بانکوک آغاز می‌شود و چهارشنبه هفته جاری دوومیدانی کاران در کانچبری با یکدیگر رقابت می‌کنند و یکشنبه هفته آینده با برگزاری مسابقات در ناکومراتسیما مسابقات این دوره به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.ab0urhbssiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما