شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 7273
با قهرمانی آنا ربانی صورت گرفت؛

زوج ورزشکار بر مقام قهرمانی کشور ایستادند

قم نيوز : قم نیوز: آنا ربانی همسر محمدمحسن ربانی قهرمان قمی پرش با نیزه کشورمان به مقام قهرمانی پیکارهای دو و میدانی قهرمانی کشور دست یافت.
زوج ورزشکار بر مقام قهرمانی کشور ایستادند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور در مواد و رشته‌های مختلف با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی از تیم‌های مطرح برگزار شد و در حالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که موفقیت همسر بلاروسی قهرمان پرش با نیزه استان قم از جمله نتایج جالب توجه این دوره از رقابت‌ها بود.

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با شرکت نفرات برتر مواد مختلف در حالی مرحله نخست خود را پشت سر گذاشت که آنا ربانی همسر محمدمحسن ربانی قهرمان ارزنده، با اخلاق و پرافتخار دو و میدانی استان قم در ماده پرتاب دیسک عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

دو و میدانی‌کاران شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها در دوهای ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰ و ۱۰ هزار متر و رشته‌های پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرش با نیزه، پرش طول، پرش سه گام، پیاده روی، پرتاب چکش با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت نفرات برتر مشخص شوند.

ربانی در ماده پرتاب دیسک موفق به پرتابی به میزان ۳۹ متر و ۱۷ سانتیمتر شد تا بدین ترتیب مرحله نخست رقابت‌های فصل جدید لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور را با نتیجه‌ای بسیار خوب آغاز کرده و قهرمان پرتاب دیسک لقب بگیرد.

محمدمحسن ربانی، قهرمان پرتاب نیزه کشورمان است که با ۵ متر و ۳۶ سانتیمتر در حال حاضر رکورددار کشور در این ماده است و همسرش نیز دوومیدانی‌کار بلاروسی است که برای مربیگری زنان دو و میدانی کار کشورمان به ایران آمد و مسلمان شد و در نهایت با محمدمحسن ربانی ازدواج کرد.

ربانی که از سال ۲۰۰۲ عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان است، در حال حاضر رکورددار بزرگسالان کشور بوده و مدال‌های طلای آسیا در هوای آزاد، طلای آسیا در داخل سالن، برنز قهرمانی داخل سالن، برنز کشورهای اسلامی و دو مدال بازی‌های غرب آسیا را به دست آورده‌ است و قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۷ را نیز در کارنامه افتخارات خود دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.0n0k49nue5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما