شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 6833
اکرمی:

قم یکی از استان های موفق در رشته دو و میدانی است

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت دوومیدانی استان قم از تداوم موفقیت‌های دو و میدانی‌ کاران استان قم در مسابقات مختلف خبر داد و گفت: دو و میدانی کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال شدند.
قم یکی از استان های موفق در رشته دو و میدانی است
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی با اشاره به درخشش نمایندگان قم در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان از آغاز سال جاری تا کنون اظهار داشت: دو ومیدانی کاران قم تا کنون در رقابت‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان بخش آقایان و همچنین نونهالان، نوجوانان و جوانان بخش بانوان مدال‌های رنگارنگی برای دو ومیدانی قم در سال ۹۱ به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: این مهم بیانگر ظرفیت غنی دو ومیدانی قم است که در تمام رده‌های سنی و در هر دو بخش مردان و بانوان با وجود مواجهه با امکانات محدود و فضای ورزشی کم، می‌تواند یکی از استان‌های موفق کشور در سال‌های اخیر باشد.

رییس هیئت دوومیدانی استان قم افزود: به‌ منظور شرکت در مسابقات دو ومیدانی رده سنی جوانان قهرمانی کشور بخش آقایان هیئت دو ومیدانی استان قم ترکیبی متشکل از برترین‌های رده جوانان را در قالب تیم دو ومیدانی اعزامی جوانان قم به این رقابت‌ها اعزام کرد.

وی یادآور شد: تیم دوومیدانی جوانان پسر استان قم اعزامی به این مسابقات با ترکیبی چهار نفره در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور که با دعوت فدراسیون دو ومیدانی از تمام استان‌های کشور انجام شد، حضور یافت.

اکرمی ابراز کرد: در این پیکارها یک نشان نقره در رشته پرش با نیزه و یک مدال برنز در رشته پرش طول نصیب دو نفر از اعضای تیم اعزامی هیئت قم شد.

رییس هیئت دو ومیدانی استان قم اضافه کرد: این رقابت‌ها در بیش از ۱۰ ماده پذیرای برترین‌های دو ومیدانی جوانان پسر از نقاط مختلف کشور بود و تیمی آماده نیز از قم در این رقابت‌ها به میدان رفت.

وی ادامه داد: بر این اساس تیم دو ومیدانی جوانان قم را در این رقابت‌ها علیرضا نوروزی، محمد جبارپور، علیرضا سعادتمند و مرتضی ابراهیمی تشکیل می‌دادند، ضمن اینکه علی رضایی به عنوان مربی و سرپرست، این تیم را در رقابت‌های قهرمانی کشور همراهی می‌کرد.

اکرمی در ادامه اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها که با توجه به شرکت برترین‌های کشور در آن از سطح بسیار مطلوبی نیز برخوردار بود، علی جباری در رشته پرش با نیزه موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی شد تا به مدال نقره دست یابد در حالی که علیرضا سعادتمند در پرش طول سوم شد و با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.fb0urhbwfiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما