دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 16240
سلطانی در گفتگو با مهر:

تیم شهید بیطرفان قم به صدر رده بندی لیگ کاراته کشور نزدیک شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر فنی و سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان قم از صعود این تیم به مکان دوم جدول رده بندی لیگ جوانه های کاراته قهرمانی باشگاه های کشور خبر داد.
تیم شهید بیطرفان قم به صدر رده بندی لیگ کاراته کشور نزدیک شد
به گزارش قم نیوز، محمد سلطانی، تصریح کرد: خوشبختانه هفته به هفته شاهد درخشش و بروز قابلیت های اعضای خوش آتیه تیم کاراته شهید بیطرفان قم در لیگ جوانه کاراته کشور هستیم و انشاءالله این تیم به موفقیت های بیشتری نیز دست خواهد یافت.
 
وی ادامه داد: در چهارمین هفته لیگ کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه های کشور که با عنوان لیگ جوانه برگزار می شود، رقابت نزدیکی بین تیم های مدعی قهرمانی لیگ امسال در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار شد.
 
برتری کاراته کاهای قمی برابر تیم شهید شعبانعلی تهران
 
مدیر فنی و سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان قم افزود: تیم ما که در سه هفته گذشته این مسابقات با کسب چهار پیروزی و دو شکست در مکان سوم جدول گروه خود قرار داشت، در این هفته مقابل تیم های رقیب خود نتایج قابل قبولی کسب کرد و به روند رو به رشد خود ادامه داد.
 
وی با اشاره به دو مسابقه تیمش در پیکارهای این هفته لیگ جوانه کاراته کشور، عنوان داشت: تیم ما در جدالی حساس برابر تیم های شهید حاج شعبانعلی و سلیمی رشت به میدان رفت که طی آن در اولین بازی به برتری قاطع دست یافت اما در دیدار دوم با بدشانسی مغلوب شد.
 
سلطانی خاطرنشان کرد: در جدالی که برای کسب سه امتیاز آن با انگیزه و آماده بر روی تاتامی حاضر شدیم توانستیم مقابل تیم کاراته نوجوانان شهید حاج شعبانعلی با نتیجه 25 بر سه به پیروزی برسیم اما متاسفانه تیم ما در دومین دیدار خود برابر تیم سلیمی رشت با نتیجه 17 بر 10 مغلوب شد.
 
سرنوشت صعود تیم بیطرفان قم در گرو نتیجه مصاف سلیمی رشت و شوتوکان ski تهران
 
وی ابراز داشت: امسال رقابت های لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه های کشور ملقب به لیگ جوانه، در شش گروه برگزار می شود و بر اساس گروه بندی صورت گرفته تیم شهید بیطرفان قم در گروه دوم این دوره از مسابقات با حریفان خود پیکار می کند.
 
مدیر فنی و سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان قم در ادامه به جایگاه تیمش در جدول رده بندی این گروه اشاره کرد و اذعان کرد: تیم ما هم اکنون با کسب 15 امتیاز تیمی و 127 امتیاز انفرادی  پس از تیم کاراته نوجوانان باشگاه سلیمی رشت در مکان دوم جای دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: رشتی ها در حال حاضر با کسب 24 امتیاز تیمی و 183 امتیاز انفرادی صدرنشین هستند، تیم شهید بیطرفان قم در جایگاه دوم قرار دارد و تیم شوتوکان ski تهران با 15 امتیاز تیمی و 117 امتیاز انفرادی در جایگاه سوم ایستاده است.
 
سلطانی افزود: در مرحله اول این رقابت ها، تیم ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مبارزه می کنند و در پایان این مرحله دو تیم از هر گروه به مرحله بعد راه می یابند، ضمن اینکه صعود تیم شهید بیطرفان بسته به بازی مهم بین تیم های سلیمی رشت و شوتوکان ski تهران دارد.
 
حضور استعدادهای کاراته و مربیان جوان قم در ترکیب تیم شهید بیطرفان
 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به اعضای تیم شهید بیطرفان قم اشاره کرد و بیان داشت: سیدمجید وکیلی، حسین خدری، امیرحسین گلبهار، سیدعلی مصباحی، متین محمدی یکتا، مرتضی محمدی مرام، محمدرضا محمودی، محمدمصطفی نوروزی، عرفان غفرانی وصال، سجاد علی بلندی، مهران محمدزاده، سیدمهدی موسوی، حسن علی بلندی، محمدرضا باقری، محمدحسین امیددوست، جواد عابری پروین، محمدگلستانی، علی صالح، علی محمدیاری، امیرحسین فرجی و علی پیری در تیم ما حضور دارند.
 
وی که مسئولیت مدیریت فنی و سرمربیگری تیم شهید بیطرفان قم را عهده دار است، در پایان اظهار داشت: همچنین مجیدجهان آرانژاد به عنوان سرپرست، علی سلطانی به عنوان مربی کاتا، مهدی طاهری، هادی حاج حسینی و کریم افشار به عنوان مربی کومیته و میثم امیدی به عنوان مربی بدنساز برای موفقیت این تیم تلاش می کنند.
 
  انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccxiqs.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما