چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 16300
فرمانده انتظامی قم:

دوره‌های بصیرت استانی در کاهش تخلفات کارکنان ناجا موثر است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی قم گفت: دوره‌های بصیرت در کاهش تخلفات و جرائم کارکنان به ویژه در رده‌های فرماندهی تاثیر خوبی داشته است و هدف از این دوره‌ها، افزایش بصیرت وآگاهی فرماندهان ناجاست.
دوره‌های بصیرت استانی در کاهش تخلفات کارکنان ناجا موثر است
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی، در خصوص دوره‌های بصیرت افزایی فرماندهان و مدیران انتظامی استان اظهار کرد: دوره‌های بصیرت استانی در امتداد بصیرت افزایی مختلف فرماندهی‌های سراسر کشور از جمله استان قم صورت گرفته که این دوره‌ها 3هفته به طول می‌انجامد.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان هدف از برگزاری این دوره‌ها را افزایش بصیرت فرماندهان و مدیران انتظامی عنوان کرد و افزود: این دوره‌ها در کاهش تخلفات و جرائم کارکنان به خصوص در رده‌ها و لایه‌های فرماندهی هم به شکل قابل توجهی موثر بوده است.
 
وی خاطر نشان کرد: وجود این دوره‌ها کمک می‌کند فرماندهان مسیر خودشان را بشناسند و در آن مدار صحیح حرکت کنند.
 
سردار مجتبایی به تاثیرات مثبت این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: چگونگی بازشناسی مسیر اصلی، قرار گرفتن در مسیر انقلاب و نظام همچنین حرکت صحیح در مدار ماموریتی از جمله محسنات دوره‌های بصیرت است.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان در خصوص دروس ارائه شده در دوره‌های بصیرت اظهار کرد: دروسی که در این دوره‌ها برای 166نفر از لایه‌های میانی فرماندهان و مدیران استان ارائه می‌شود مربوط به بصیرت افزایی و معرفت‌های دینی و نیازهای یک فرمانده برای افزایش بصیرت است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjytev.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما